پنج‌شنبه 19 مهر 1403

رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در شهرک صنعتی روی زنجان + فیلم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در شهرک صنعتی روی زنجان + فیلم

سپاه انصار المهدی استان زنجان (عج) رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه را در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در شهرک صنعتی روی زنجان برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; با انتشار ویروس کرونا در ایران و ایجاد یک وفاق و همدلی در بین ملت مسلمان ایران برای شکست این ویروس منحوس، مردم علاوه بر اقدمات حفاظت فردی به کمک دستگاه های دولتی و حکومتی برای ضدعفونی معابر و مکان های عمومی آمدند.

یکی از نهاد هایی که از اولین روز های انتشار ویروس کرونا در صحنه ها حاضر بوده و هست نیروهای مردمی بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که مانند دوران دفاع مقدس حماسه های بسیاری را از خود برای آیندگان به یادگار گذاشته و می‌گذارد.

صبح امروز بسیج کارگری استان زنجان به همراه یگان جنگ نوین تیپ 36 انصارالمهدی (عج) سپاه انصار المهدی استان زنجان (عج) در جهت ایجاد محیطی امن برای کارکنان شهرک صنعتی روی و اطمینان خاطر خانواده های کارکان شهرک صنعتی روی اقدام به ضدعفونی و گندزدایی در این محیط صنعتی کرد.

شهرک صنعتی روی با بیش از 5 هزار کادر صنعتی و کارگری و واحد تولیدی یکی از شریان های اصلی اقتصادی استان در زمان جنگ اقتصادی استکبار علیه نظام اسلامی به حساب می‌آید.

انتهای پیام /

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. رزمایش زنجان دانلود
رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه در شهرک صنعتی روی زنجان + فیلم 2