دوشنبه 23 مهر 1403

رزمایش مواسات در جهرم برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رزمایش مواسات در جهرم برگزار شد

شیراز - ایرنا - فرمانده سپاه جهرم گفت: رزمایش مواسات در جهرم با اهدای 2هزار و یکصد بسته معیشتی با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه فجر استان فارس، هیأت رزمندگان و دفتر آستان قدس رضوی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل، پنجشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان افزود: مردم نوعدوست و خیرین گرانقدر شهرستان جهرم که تا کنون با همت بسیجیان و سبزپوشان ولایت توانسته‌اند بیش از 10 هزار بسته معیشتی را در سه مرحله آماده کنند و به دست نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا برسانند.

وی ادامه داد: 700 بسته معیشتی در سومین مرحله این رزمایش به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج تهیه شد که ارزش ریالی اقلام بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال است.

وی بیان کرد: این بسته‌ها شامل، یک کیسه برنج، روغن، ماکارونی، یک کارتن خرما و... است.

فرمانده سپاه جهرم ضمن تقدیر از همکاری هیئت رزمندگان اسلام شهرستان جهرم و دفتر آستان قدس رضوی واقع در این شهرستان، گفت: تعداد یک هزار و 400بسته معیشتی نیز توسط این دو نهاد آماده شده و به دست نیازمندان خواهد رسید.

به گفته وی این رزمایش با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه فجر استان فارس و دفتر آستان قدس رضوی تا رساندن این اقلام به دست نیازمندان ادامه خواهد داشت.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*