چهارشنبه 13 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر جهاد کشاورزی گفت: فروش مرغ منجمد خارج از سامانه ستکاوا ممنوع است تا مرغ به‌صورت بهداشتی و بدون دخالت واسطه به دست مصرف‌کننده برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی سرخپوشان پایتخت که در آخرین دیدار این تیم مقابل مس کرمان به دلیل ابتلا به کرونا روی نیمکت حضور نداشت، مسئولیت تصمیم گیری درباره مکان برگزاری اردوی خارجی پرسپولیس را بر عهده گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارگردان سینمای ایران که اکنون در خارج از کشور زندگی می کند به درخواست شهاب حسینی از خانه سینما درباره واکنش به اتفاقات اخیر در کشور پاسخ بسیار تند و غیرقابل درجی داد که با واکنش شهاب حسینی روبرو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوانی که در یک نزاع خیابانی در یکی از بوستان های شهر فردیس اقدام به قتل یک مرد 43 ساله کرده بود دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسپیس ایکس قابلیتی را برای کاربران درنظر گرفته که توسط آن می‌توانند از طریق پنل میزان مصرف خود و نزدیک شدن به سقف مصرف منصفانه را مشاهده کنند. اگر پس از عبور از سقف مجاز، کاربران از سرعت رضایت نداشتند، می‌توانند حجم اضافه بخرند. هزینه هر گیگابایت حجم اضافه برابر 25 سنت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای پیش بینی بورس فردا باید ببینیم چه اتفاقاتی در بورس امروز رخ داد و چه اتفاقاتی در بورس فردا تاثیرگذار خواهد بود و سپس با توجه به مجموع این اتفاقات ببینیم چه چیزی در انتظار بورس فردا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: استرس به خصوص در مبتلایان به فشار خون بالا، یکی از محرک‌های زایمان زودرس محسوب می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدتی بود که گزارش‌هایی مبنی بر مسلمان شدن این مدل فرانسوی منتشر می‌شد تا اینکه چند روز قبل او با انتشار ویدئویی در صفحات مجازی‌اش این اخبار را تأیید کرد. مارن حمیر ویدیویی که در آن در یکی از مساجد فرانسه شهادتین را خوانده و مسلمان شده را منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 155 قبضه انواع سلاح در اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در چند وقت اخیر رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شد که حساب این باشگاه بسته شده. او همچنین اعلام کرد که یکی از کسانی که حساب پرسپولیس را بسته مهدی رسول‌پناه مدیرعامل اسبق این باشگاه بوده که از پرسپولیس طلبکار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران می‌گوید: در این ارتباط هیچ گزارشی دریافت نشده است؛ البته همه چیز ناسا دروغ است و این موضوع نیز دروغ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

او گفته است: برای انجام این کارها باید مزدور باشی. من که دنبال کار نمی‌گردم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یورو 1.80 درصد در برابر دلار جهش کرد و در ساعت 10:52 به وقت شرقی به قیمت 0.99250 دلار تغییر کرد. پوند با 1.27 درصد افزایش در برابر دلار معامله شد و به 1.12982 دلار رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آب یخ باعث می‌شود خیلی از عصب‌های حساس ستون فقرات عکس العمل مناسب نداشته باشد و این پیغام سریع به مغز منتقل می‌شود که به نوبه خود باعث سردرد می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرخه سواری رئیس جمهور شیلی در شبکه های اجتماعی خبرساز شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ماجراهای اخیر، خصوصا با پیگیری نماینده رهبری در استان و برخی دیگر از دلسوزان، نگاه شما درباره مظلوم واقع شدن برخی کشته های حادثه خونین 8 مهرماه به نتیجه رسید و علاوه بر عزل دو مسوول و پذیرش قصور، ساز و کار قضایی برای پیگیری شکایت مظلومان این حادثه آغاز شد ولی از طرف شما و برخی دوستان به نحوی با بیانیه شورای تامین استان تعامل شد که گویی هیچ اقدامی رخ نداده است و نظام به هیچ وجه حرف...