جمعه 15 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

در ابتدای گزارش خبرگزاری صدا و سیما از پرتاب فضاپیما بر قائم سپاه، از این موشک که از زمان آزمایش آن رسانه های آمریکایی و اسراییلی واکنشهای مختلف از سر شگفتی به آن داشته اند، تصاویر و صوتی از سردار تهرانی مقدم منتشر شد و این موشک را به دلیل استفاده از سوخت جامد، تداومی بر تلاش این پدر موشکی ایران نامید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصل 177 گفته هر 10 سال می‌تواند در قانون اساسی تجدید نظر شود و اصول قانون اساسی آیه قرآن نیست. وی افزود: حتما باید سه چهار حزب قوی و پاسخگو داشته باشیم تا مردمسالاری دینی معنا پیدا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در مراسم 13 آبان، شاهد مهر و مدارای اکثریت باحجاب با اقلیت مطلقی که تنها یک نفر بود، بودیم و چه زیبا بود این صحنه و باید به آن خانم های باحجاب درود فرستاد که این گونه خردمندانه با هموطن بی حجاب خود همراه و همصحبت شده بودند. وقتی با چنین اقلیت مطلقی مدارا می شود و چنان صحنه زیبایی به وجود می آید، حساب کنید اگر با خواسته های اکثریت چنین تعاملی شود، ایران ما، چه بهشت روح افزایی خواهد شد!

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی طارمی شب گذشته باز هم برای پورتو گلزنی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات و مسئولین نیروهای مسلح آزمایش پروازی زیر مداری موتور مرحله اول رافع در ماهواره بر سوخت جامد قائم 100 با موفقیت انجام پذیرفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه خبر آنلاین

باهنر گفت: فراهم کردن مسیری برای اعتراضات، ایجاد فضای باز سیاسی و تغییر بعضی از ساختارها در دراز مدت مثل دو مجلسی شدن، سه راهکاری است که باید در دستور کار قرار بگیرد. / انصاری گفت: آیا زخم را هم دشمن ایجاد کرده؟ یا اگر دشمن ایجاد کرده آیا ما در پی بهبود و درمان آن برآمدیم؟ آیا این زخم ترکیبی از اقدامات دانسته و ندانسته ما بوده یا دشمنان؟ این دو را باید از هم جدا کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

در مراسم 13 آبان، شاهد مهر و مدارای اکثریت باحجاب با اقلیت مطلقی که تنها یک نفر بود، بودیم و چه زیبا بود این صحنه و باید به آن خانم های باحجاب درود فرستاد که این گونه خردمندانه با هموطن بی حجاب خود همراه و همصحبت شده بودند. وقتی با چنین اقلیت مطلقی مدارا می شود و چنان صحنه زیبایی به وجود می آید، حساب کنید اگر با خواسته های اکثریت چنین تعاملی می شد، ایران ما، چه بهشت روح افزایی می شد!

وب‌گاه خبر آنلاین

ماریو مانژوکیچ، ستاره سابق یوونتوس، مدعی شد مکس آلگری شرایط این تیم را اصلاح خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاربران فضای مجازی با انتشار ویدیوها و مطالب طنز آمیزی نسبت به وعده‌های پوچ بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره آزادی ایران واکنش نشان دادند. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصانیوز: وقتی عرصه بر مجریانی مانند عادل فردوسی‌پور، با آن حجم از مخاطب و محبوبیت تنگ می‌شود و راه برای مجریانی مانند محمدحسین میثاقی باز می‌شود. عجیب نیست که حالا دست تلویزیون خالی بماند و هیچ‌گونه نتواند این خلا را پر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: محمد نوری بازیکن اسبق استقلال گفت: تفاوت قهرمانی استقلال در سوپرجام این دوره با قهرمانی پرسپولیس در سوپرجامی که جام اسنپی بردند را همه ایران دیدند.

وب‌گاه عصر ایران

افراد مشمول مجموعه بهزیستی و کمیته امداد مستمری 30درصد به دریافتی شان اضافه می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی سرود ملی را همخوانی نکردند و صدا و سیما پخش زنده را قطع و با تصاویر آرشیوی جایگزین کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ویدئوی زیر لحظه وحشتناک وقوع زلزله 6.8 ریشتری در تایوان و شوکه شدن مردم در لحظه‌ی وقوع را مشاهده می‌کنید.