چهارشنبه 13 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود غلامی مدافع بابلی شب گذشته بر اثر تصادف درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این راستا اداره‌کل توسعه منابع انسانی این وزارتخانه با همکاری ادارات‌کل اجرایی در استان‌ها در سال 1401 اقدام به جذب و به‌کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق‌لیسانس و لیسانس جهت اعزام 1401/11/01 کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیوع آنفلونزا در کشور مدارس را تحت‌الشعاع قرار داده است تا جایی که برخی زمزمه‌ها مجازی شدن آموزش‌ها را محتمل می‌دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسوی امروز شنبه به فدراسیون فوتبال برگشت اما مشخص نیست برای حضور در جلسه هیات رئیسه در محل فدراسیون حضور پیدا کرده یا این که قصد استعفا از مسئولیتش را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آستانه تحمل، صلح جو بودن، بدبین نبودن، مسئولیت پذیری، معتمد بودن، وفاداری، تندروی نکردن در امور، یک دنده و لجباز نبودن و خیلی خصوصیات دیگر وجود دارد که می‌تواند یک زن یا مرد را به فردی ایده‌آل برای زندگی تبدیل کند یا شخصی که به تنهایی در فضای کار و خانواده انسان خوبی است اما برای حضور در زندگی مشترک ساخته نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رویای حضور در جام جهانی برای این 5 بازیکن به پایان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون اصل 90 یادآور شد: براساس این مشکل پرونده‌ای در کمیسیون اصل 90 شکل گرفت ما از یک سال گذشته مکاتباتی را با تامین اجتماعی داشتیم تا مجوز پرداخت حق عائله‌مندی به زنان سرپرست خانوار داده شود یعنی مشخصا خانم‌های شاغلی که مطلقه و سرپرست خانوار بوده و هزینه اداره فرزند را هم برعهده دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شریفی در پاسخ به این سوال که برخی برند‌های برنج ایرانی افزایش قیمت داشته‌اند، اظهار کرد: روند طبیعی و منطقی و اقتصادی قیمت برنج ایرانی در کشور افزایشی نیست و حتی رو به کاهش است و موارد افزایش نرخ برنج ایرانی در برخی برندها، از سوی همکاران در تعزیرات بررسی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حملات موشکی گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در شهرهای مختلف پس از انفجار در پل کریمه در 16 مهر آغاز شده و به گفته ولودیمیر زلزنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نتیجه این حملات تاکنون نزدیک به 40 درصد زیرساخت‌های انرژی اوکراین از بین رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان بعد از ترور منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) در فروردین سال گذشته 99 هزار و 700 هزار تومان، در اردیبهشت 97 هزار و 500 تومان و در خرداد 100 هزار تومان قیمت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور در نشستی 4 ساعته در جمع دانش‌آموزان شرکت کننده در اولین دوره «اردوهای راهیان پیشرفت» شرکت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب دستورات خاص در خصوص بشاگرد صادر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشریه «اتلتیک» انگلیس به معرفی لیست 26 بازیکن سه شیرها برای حضور در مسابقات جام جهانی 2022 پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت پژو 206 تیپ 2 امروز شنبه 14 آبان در بازار آزاد 312 میلیون تومان است و پژو 207 دنده‌ای را 411 میلیون تومان خرید و فروش می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: این طرح در مرحله کارشناسی است و بعد از اینکه در کمیسیون برنامه‌های درسی شورای عالی آموزش و پرورش نهایی شود در صحن شورای عالی به تصویب خواهد رسید