جمعه 15 تیر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

اتحاد کلباء با برتری 2 بر یک مقابل بنی‌یاس، حریف سرسخت امشب به حضور خود در جمع تیم‌های بالانشین لیگ امارات ادامه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از تسویه بدهی‌های خارجی این تیم و مذاکرات نتیجه بخش از واگذاری ورزشگاه‌های شهیدکاطمی و درفشی فر خبر داد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار نیمه نهایی مقابل امارات به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: پس از منتفی شدن حضور جواد نکونام، مدیران فدراسیون فوتبال گزینه جدیدی را به عنوان مربی ایرانی تیم ملی در نظر گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

باهنر: من خط فقر 18 میلیون تومانی را قبول ندارم اما کسی در تهران با حقوق 10 تومان نمی تواند زندگی کند، مخصوصا اگر مستاجر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصل 177 گفته هر 10 سال می‌تواند در قانون اساسی تجدید نظر شود و اصول قانون اساسی آیه قرآن نیست. وی افزود: حتما باید سه چهار حزب قوی و پاسخگو داشته باشیم تا مردمسالاری دینی معنا پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینکه حالا هیچ مجری‌ای در تلویزیون باقی نمانده و اجرای 5 برنامه رسیده به 3 مجری یک دلیل دارد، آن هم این است که دیگر مجری‌ای در تلویزیون باقی نمانده است، وقتی عرصه بر مجریانی مانند عادل فردوسی‌پور، با آن حجم از مخاطب و محبوبیت تنگ می‌شود و راه برای مجریانی مانند محمدحسین میثاقی باز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

صداوسیما همواره در حال استفاده از مجریان تازه و غیرحرفه‌ای است که چندان مخاطب ندارند و در عین حال هم مجریان محبوب خود را ممنوع‌التصویر کرده است، در واقع تلویزیون با این کار مشغول خودزنی است.

خبرگزاری تسنیم

علی بخشی‌زاده معاون صدای صدا و سیما دبیران دومین جشنواره ملی مستند رادیویی را منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجید انصاری گفت: من دست مداحان عزیز اهل بیت را می بوسم. ولی هر چیزی جای خودش را دارد. مداح عزیز ما می خواهد تحلیل سیاسی کند و به شخصیت های سیاسی فحش بدهد و بعد جوان مودب حرف بزند؟!

خبرگزاری تسنیم

نماینده‌های خانه ملت امروز درحالی از نمایشگاه سریال "سلمان فارسی" ساخته میرباقری در مجلس بازدید کردند که معتقدند صدا و سیما برای تولید سریال‌های فاخر برنامه‌ریزی هدفمندتری داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال «گیل‌دخت» بنا بر اعلام قبلی روابط عمومی سیما، قرار بود از پنجشنبه هفته گذشته یعنی 12 آبان ماه روی آنتن شبکه یک برود اما بدون هیچ توضیحی از سوی تلویزیون و سازندگان، این سریال درتاریخ اعلام شده به پخش نرسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدور حکم اعدام یک نوجوان 13 ساله، واکنش فعالان و مخالفان آل سعود را به دنبال داشته و یکی از کاریکاتوریست‌های عرب، کاریکاتوری را به تصویر کشیده که قابل توجه است.

خبرگزاری دانا

برای اولین‌بار در کشور 28 نوع حمایت برای رونق کسب و کارهای اینترنتی در آیین‌نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال مصوب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرتاب موفقیت آمیز زیرمداری ماهواره‌بر «قائم 100» خبر داد. منبع: خبرگزاری صدا و سیما

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هر فردی در دنیا ذائقه متفاوتی دارد و اگر از کسی بپرسید بهترین دسر دنیا چیست پاسخ ها با هم متفاوت خواهد بود. بنابراین مواد غذایی محبوب در دنیا شخصی هستند اما لیستی از آنها حکایت از ذائقه های مشترک میان مردم دارد.