یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خلاصه دستور اولین نشست «خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران» بررسی این گزاره بود که برای ارتقای مرجعیت دانشگاه چه کار کنیم. رئیس دانشگاه با ابراز این عقیده که تحقق استقلال اداری، مالی و سازمانی دانشگاه می‌تواند باعث ارتقای این مرجعیت شود، دیدگاهش را گفت و منتظر ماند تا راهکار‌های اساتید را بشنود. برخی با تاکید بر ادامه‌دار شدن این نوع نشست‌ها، گویی نفس...

خبرگزاری تسنیم

لفظ «به زودی» برای شروعِ دوباره مسابقه رضا رشیدپور در شبکه سه به کار می‌رود؛ گروه در تلاش‌اند برنامه به فصل پاییز برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فصل جدید برنامه تلویزیونی «سیم آخر» به کارگردانی محمدرضا رضائیان به زودی پخش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا درستکار، معتقد است تلویزیون با سرعت به عقب باز می‌گردد و دلیل این ماجرا هم عدم وجود مدیر فرهنگی مناسب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فیلمی از چسبیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با خبرنگار صدا و سیما را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: در روزهای چهارشنبه 13 مهرماه مصادف با شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و پنج‌شنبه و جمعه 14 و 15 مهرماه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

مدیر پیشین مجموعه ورزشی آزادی با هشدار درباره احتمال ریزش سکوهای این ورزشگاه گفت که ممکن است یک متروپل دیگر اتفاق بیفتد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شبکه سه سیما اعلام کرد فصل جدید برنامه «سیم آخر» به زودی از این شبکه روی آنتن می رود.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی با خبرنگار به او چسبیده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شبکه سه سیما از پخش فصل جدید مسابقه «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور خبر داد.

خبرگزاری دانا

حسین سهیلی زاده پس از دو سریال «مانکن و ملکه گدایان» حالا سریالی ملودرام و تخیلی با عنوان «عقرب عاشق» را آماده نمایش برای پلتفرم نماوا دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، موافقت این کمیسیون با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط محمدهادی زاهدی وفا را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: بررسی‌ها و یافته‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد نقش روبات‌ها و لایک‌های فیک در برجسته‌سازی و آگراندیسمان کنش‌های غیرمعقول توئیتری علی کریمی فوتبالیست سابق تیم پرسپولیس به عنوان لیدر آشوب‌ها و اغتشاش‌ها قابل توجه بوده است.