دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه در ارتباط با آخرین روند همکاری‌ها و گفت‌وگوهای ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد: در همین چارچوب توافق صورت گرفته که هیاتی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران سفر کند. این سفر در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود و گفت‌وگوها و مذاکرات بین ایران و آژانس ادامه پیدا می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد خاتمی گفت: ندیدن یا انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می شود نارضایتی را از بین نمی برد و اگر چشم اندازی به سوی بهبود اوضاع نباشد نارضایتی همراه با یأس و احیاناً به آشوب علیه آنچه هست مبدل می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

تصویری جدید از نوردخت دختر نگار جواهریان و رامبد جوان منتشر شده است

خبرگزاری دانا

تلویزیون سعودیِ «ایران اینترنشنال» یکی از رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی است که در جنگ ادراکی کنونی اقدامات متعددی در راستای هدف قرار دادن امنیت ملی کشورمان و تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است. طبیعی است در جنگی که امروز در آن قرار داریم تنها نمی‌توان سازمان‌هایی را که نسبت به عملیات‌های مسلحانه تروریستی اقدام می‌کنند را سازمان تروریستی نامید بلکه سازمان‌هایی...

خبرگزاری دانا

امام‌جمعه اراک با اشاره به اینکه صداوسیما از چهره‌سازی بی‌برنامه و بزرگ‌نمایی برخی افراد پرهیز کند گفت: سازمان صداوسیما در همه بخش‌ها ترویج کننده معارف و ارزش‌های اسلامی باشد.

خبرگزاری تسنیم

ابوالفضل صالحی مدیر شبکه 4K صدا و سیما درباره کنداکتور ویژه جام‌جهانی، 4K شدن دو پلتفرمِ رسانه ملی و برنامه ویژه با همکاری شبکه نسیم توضیحاتی داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار کرمی گفت: امروز جمهوری اسلامی در جبهه حق با تمام توان در مسیر پیشرفت است و جبهه باطل با تمام توان به میدان آمده است تا اراده‌های ما را سست کند و آن را بشکند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، زهره عرب‌زاده و مهدی سیف‌تبریزی پژوهشگران روابط‌بین‌الملل توضیح می‌دهندکه رویداد‌های اخیر در اوکراین چگونه پایان نظم تک قطبی و گذار به نظم جدید جهانی را تسریع کرده است و در این بین نقش ایران به‌عنوان یکی از شرکای استراتژیک روسیه چگونه ارزیابی می‌شود. تنها سه دهه از زمانی که جورج هربرت دبلیو بوش در سال 1991 در جریان تهاجم ناتو به عراق از «نظم...

خبرگزاری دانا

حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی دو تذکر کتبی به رئیس جمهور و چند نفر از وزرا داشت.

خبرگزاری دانا

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه لزوم بررسی ریشه و عوامل وقایع اخیر کشور، گفت: باید طرح جامع و کارساز برای روشنگری صحیح از منابع لازم در دانشگاه، آموزش و پرورش، جامعه و صدا و سیما ارائه شود.

وب‌گاه الف

معاون سیما از تدارک تلویزیون برای پوشش تمام بازی‌های جام‌جهانی و پرداختن دیگر برنامه‌ها به فرامتن این رویداد خبر داد.

خبرگزاری دانا

چندی پیش مسئولان استان کرمانشاه به دلیل تحکیم بنیان خانواده‌، کاهش مصرف انرژی و رونق گردشگری طرح تعطیلی پنجشنبه ها را پیشنهاد دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تبلیغات چای شهرزاد در حالی از تلویزیون پخش می‌شود که تصویر کم‌حجاب روی قوطی چای توسط تلویزیون با حجاب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه نمایش خانگی در طول حیات 12 ساله خود، فراز و نشیب‌هایی را تجربه کرده؛ عملکردی که حالا این رسانه را در نقطه‌ای مطلوب قرار داده اما طبق قاعده بین‌المللی وی‌. او. دی‌ها، هیچ تضمینی برای استمرار این روند در آینده وجود ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر جامعه امروز ایران به اصلاحاتی عمیق و حقیقی امیدوار نشود، ممکن است چونان آتشی زیر خاکستر بماند و هر از گاهی با چاشنی خشونت دوباره و چند باره، هویت خود را نمایان کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرحوم هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات خود مربوط به 22 آبان‌ماه سال 1373 به ماجرای نارضایتی رهبر انقلاب از برخی سخنان آیت‌الله احمد جنتی در نماز جمعه اشاره کرده است.