دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری مهر

دبیر ستاد حقوق بشر از دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان حدود 100 کشور در نیویورک به صورت جمعی و فردی خبر داد.

وب‌گاه الف

دبیر ستاد حقوق بشر می‌گوید که با نمایندگان حدود 100 کشور در نیویورک به صورت جمعی و فردی دیدار و گفت‌وگو کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

اقداماتی که این رسانه‌ها انجام می‌دهند، سراسر تحریک به خشونت، جنایت، ناامنی و اقدامات تروریستی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنر می‌تواند به کیفیت زندگی بیفزاید و اگر هر انسانی بتواند زندگی‌اش را به صورت هنرمندانه‌ای خلق کند که در نهایت به اثری که از خود خلق کرده آفرین بگوید و از زندگی نهایت لذت را ببرد، در واقع آن فرد یک هنرمند است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور بین الملل قوه قضائیه گفت: نقش رسانه‌های ضد ایرانی کمتر از گروه‌های تروریستی یا اعضای این گروه‌ها نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، «کاظم غریب آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران رسانه‌های ایرانی در نیویورک، درباره دیدار‌ها و نشست‌های خود افزود: در طول سه روز کاری در نیویورک، با نمایندگان بیش از 80 کشور به صورت گروهی شامل کشور‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سیدجواد میری» استاد جامعه‌شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌گوید: اعتراض‌ها و ناآرامی‌هایی که کف خیابان بروز یافت نشانگر بلوغ امر اجتماعی بود؛ این بلوغ امتداد انقلاب است که می‌خواست در سال 57 سوژه‌وارگی انسان ایرانی را نشان دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

فیلمی عجیب از امین حیایی که بازدید زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

وب‌گاه عصر ایران

الآن میزان استفاده مردم از تلویزیون داخلی ایرانی بسیار کاهش پیدا کرده و مردم را نمی شود مجبور کرد که جلوی فلان شبکه تلویزیون بنشینند؛ دوست ندارند و نمی پسندند. تجربه هم نشان داده که این شیوه ها همیشه شکست خورده است.

خبرگزاری دانا

معاون بین‌الملل قوه قضاییه با بیان اینکه با نمایندگان حدود 100 کشور در نیویورک بصورت جمعی و فردی دیدار کرده است، گفت: ضمن روشنگری لازم و ارائه روایت صحیح از اغتشاشات، حساسیت مناسبی در میان کشورها درباره نقش مخرب برخی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی در اغتشاشات ایجاد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: کامبیز نوروزی، حقوقدان و کارشناس رسانه، گفت: کسانی که طرفداران فیلترینگ هستند، با این دیدگاهشان یک اقرار ضمنی دارند؛ و آن هم این است که رقابت رسانه ای را به رسانه های رقیب باخته اند. اینها به جای اینکه به این نوع شیوه های خلاف قانون اساسی متمسک شوند، باید به این فکر کنند که چگونه می توانند رسانه تلویزیون داخلی را به شکلی احیا کنند که اعتماد مردم را جلب کند. در واقع راه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیوا طاهری با انتشار یک استوری جنجالی در اینستاگرامش به مهران رجبی حمله کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

افشای فایل صوتی یکی از کارکنان شبکه بی بی سی فارسی که در آن به صراحت از پروژه‌ی اصلی دیگر شبکه لندنی برای تجزیه ایران، پرده برمی‌دارد، غوغایی بزرگ را در مرکز تفرقه‌پراکنی دنیا، انگلیس رقم زد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: منصور حقیقت‌پور معتقد است، وقتی ماجرای ممنوع الخروجی سلبریتی‌ها ادامه پیدا می‌کند ما در میان دوستان و هواداران و حامیان نظام دچار ریزش می‌شویم و روز به روز از تعداد این افراد کاسته می‌شود. ناصر ایمانی نیر معتقد است، ما در شرایط فعلی نیازمند ایجاد آرامش و عبور از بحران هستیم، اما این رویکردها قطعا فضا را ملتهب‌تر می‌کنند.