چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر کودک شما با بزرگ‌تر شدن هنوز احساس امنیت نکند و عادت به این داشته باشد که شما همیشه درکنارش باشید و دستش را بگیرید، شما یک کودک مضطرب را پرورش خواهید داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: خوابیدن کودک در کنار والدین در یک محدوده سنی لازم و ضروری است اما این مسئله در صورت تداوم، به‌مرورزمان می‌تواند منجر به سلب آرامش و ایجاد استرس برای کل خانواده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: دستیار فوق تخصصی روانپزشکی کودک و نوجوان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: "تیک" یک بیماری است، عمدی در کار نیست و با هدف جلب توجه از سوی کودک انجام نمی‌شود؛ بنابراین والدین هرگز نباید برای پیشگیری از تکرار این حرکات، کودک را تنبیه کنند و یا حساسیت و اضطراب بی‌مورد در زمان بروز تیک از خود نشان دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جرم نشر اخبار و ادعا های بدون سند و مدرک حتی اگر شخص ضرری نبیند یا فضای ذهنی جامعه مشوش نگردد، به صرف پخش اخبار دروغ نیز جرم تحقق پیدا می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در‌حالی‌که گفته می‌شود خروج پول از صندوق‌های با درآمد ثابت طی روزهای اخیر شدت گرفته، سوال اصلی اینجاست که این پول‌ها به کجا رفته‌اند؟ با توجه به همزمان شدن این موضوع با رشد شاخص کل در بازار سرمایه و نزدیک شدن شاخص کل به کانال 6/1میلیون واحد، این خوش‌بینی وجود دارد که این سرمایه‌ها یا دست‌کم بخشی از آنها به سمت بازار سرمایه آمده باشند.

خبرگزاری مهر

کتاب «علامه محمدتقی جعفری؛ سرگذشت و ایام، آرا و اندیشه‌ها» با گردآوری و تدوین و تنظیم علی جعفری توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

اولویت پذیرش با خانواده محترم ایثارگران (درجه 1)، افراد بومی و دانشجویان ممتاز می‌باشد.

وب‌گاه گسترش

سیدمحمدحسین حجازی - کارشناس اقتصاد شهری

وب‌گاه مشرق نیوز

محققان در یک پژوهش جدید، ضمن بازبینی نظریه ادب، توصیه‌هایی برای نحوه برقراری ارتباط محترمانه بین افراد ارائه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اریک اریکسون، روانکاو مشهور، در "نظریه رشد" می‌گوید در دهه پنجم زندگی انسان، رشد روانی و اجتماعی، صمیمیت و زایندگی شکل می‌گیرد. او تکلیف انسانی را که دچار بحران میانسالی می‌شود "صمیمیت و زایندگی" می‌داند.

وب‌گاه 55 آنلاین

راهکارهای عاطفی و روانشناسی زیادی برای جلب علاقه بین زن و شوهر مانند اهمیت دادن به همسر و مهیا کردن شرایط مناسب زندگی و... وجود دارد اما علاوه بر این راهکارها خواندن دعا برای ایجاد محبت بین زن و شوهر و احادیث امامان نیز تاثیر بسزایی دارد. برای اطلاع از بهترین دعا برای ایجاد محبت بین زن و شوهر باما در ادامه این مطلب همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

با رعایت چندین نکته به کودک زمان بدهید تا با شرایط جدید کنار بیایید و آن را بپذیرد، برای عادت دادن فرزندتان به محیط جدید باید صبور باشید.

خبرگزاری مهر

ما به شدت با یک جنگ ادراکی و جنگ شناختی تمام عیار مواجه بودیم که انصافاً نمونه‌اش را در سال‌های اخیر جهان نداریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان بیرونی نظام اسلامی ومعاندان داخلی درسه ماه اخیر گسترده‌ترین هجمه رسانه‌ای ممکن را علیه نظام اسلامی طراحی وبه اجرا در آورده‌اند.