چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک روانشناس بالینی گفت: برای عادت دادن فرزندتان به محیط جدید باید صبور باشید.

خبرگزاری مهر

نشر آگاه کتاب «منشاهای فرهنگی شناخت انسان» نوشته مایکل توماسلو و ترجمه جهانشاه میرزابیگی را منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه خط ارتباطی با آمریکایی‌ها پس از برخورد قانونی با تئورسین آشوب قطع‌شده است اما دفتر هدایت اغتشاشات در دی‌ماه هنوز باز است!

وب‌گاه فرارو

چاقی می‌تواند 15 سال از طول عمر فرد را کم کرده و او را مستعد ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی تا 5 برابر افراد عادی کند.

وب‌گاه عصر ایران

چاقی می‌تواند 15 سال از طول عمر فرد را کم کرده و او را مستعد ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی تا 5 برابر افراد عادی کند.

وب‌گاه فرارو

اریک اریکسون، روانکاو مشهور، در "نظریه رشد" می‌گوید در دهه پنجم زندگی انسان، رشد روانی و اجتماعی، صمیمیت و زایندگی شکل می‌گیرد. او تکلیف انسانی را که دچار بحران میانسالی می‌شود "صمیمیت و زایندگی" می‌داند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: بازیکنی که با ما قرارداد سه میلیارد بسته بود، به باشگاه دیگری رفته و قرارداد 27 میلیاردی برای دو سال بسته است.

وب‌گاه فرارو

وقتی افراد به این اعتقاد برسند که می‌توانند توانایی‌ها و قابلیت‌های خود را در محل کار افزایش دهند و به نتایج درخشان تری دست پیدا کنند، آنگاه باعلاقه و رغبت بیشتری کار خواهند کرد و درواقع وجود همین «ذهنیت رشد» در کارکنان است که شادی در کار آن‌ها را افزایش می‌دهد و به موفقیت‌های هرچه بیشتر آن‌ها کمک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: همزمان با آغاز فصل زمستان سریال‌های جدید تمام رخ و لغزش مهمان شبکه‌های سیما می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «امپراتوری توهم» به قلم کریس هِجِز و ترجمه شیما عالی به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد. این کتاب در پنج فصل به پنج توهم بزرگ در امپراتوری توهمی آمریکا می‌پردازد: 1- توهم سواد (صنعت سرگرمی و سلبریتیسم) 2- توهم عشق (صنعت پورنوگرافی) 3- توهم خِرد (نظام آموزشی) 4- توهم خوشبختی (جریان روانشناسی مثبت گرا) 5-...

خبرگزاری دانا

کتاب «امپراتوری توهم» به قلم کریس هِجِز و ترجمه شیما عالی به همت پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد روانپزشکی کودکان با برشمردن مهمترین علل و نشانه‌های بروز اضطراب و روش های درمان این بیماری مهم در کودکان، گفت:‌والدین هرگز مقابل کودکان دعوا نکنند.

وب‌گاه عصر ایران

روانشناسان غالبا معتقدند که بحران میانسالی در دوره‌ای از زندگی انسان حادث می‌شود که قوای شناختی و عقلانی فرد به ترازی بالاتر از گذشته رسیده و دغدغه اش دستاورد عمر طی شده و چگونگی پیمودن باقی عمر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محیانیوز نوشت: آیا تا به حال برایتان پیش آمده؛ زمانی که در جلسات هستید یا پای صحبت های تلفنی طولانی به سر می‌برید؛ شروع به خط خطی کردن روی کاغذ بکنید؟! این کاری است که خیلی از ما در این مواقع انجام می‌دهیم. اما بیایید به روانشناسی پشت این خطوط و اینکه چگونه در مورد شخصیت، عادات کاری و جاه‌طلبی‌های شغلی ما می‌گوید؛ بیشتر بپردازیم.

وب‌گاه عصر ایران

ایستگاه 77 در محدوده محله ستارخان برای استقرار آتش‌نشانان زن در نظر گرفته شده است. این زنان آتش‌نشان طی سه در روز یعنی در تمام شیفت‌ها حضور خواهند داشت.