چهارشنبه 4 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تشریح جزئیاتی جدید از نحوه فعالیت و استقرار آتش‌نشانان زن در تهران، آخرین وضعیت ورود این افراد به ماموریت‌های آتش‌نشانی را نیز تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران از اجرای پایلوت طرح غربالگری آلزایمر در استان‌های قزوین و یزد از اول بهمن ماه خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک تست روانشناسی ساده و شگفت انگیز برایتان آوردیم که دقیقاً به شما می گوید که چقدر خودتان را می شناسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نسبت به مناسب‌سازی مرکز نگهداری معلولین حاشیه شهر تهران اقدام می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و فاطمه قاسم پور نماینده مجلس شورای اسلامی همزمان با شب یلدا در مرکز بهزیستی تلاش آصف و یاور شهر 5 حضور یافتند و با دختران زیر 18 حاضر در مرکز آصف و زنان معتادین متجاهر که در حال بازپروری و توانمندسازی در یاور شهر 5 هستند در فضایی دوستانه گفتگو کردند. ترسیم الگویی برای درمان و توانمندسازی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آمار‌های حوزه نشر در آذرماه سال‌جاری حکایت از انتشار 7 هزار و 478 عنوان کتاب دارد که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته کاهش حدود چهار هزار عنوانی را مشاهده می‌کنیم که در این بین میزان آثار تألیفی نسبت به بازه زمانی سال گذشته کاهش 2 هزار عنوانی را تجربه کرده است. در کتاب‌های چاپ شده حوزه ادبیات، شاهد افزایش قیمت 30 هزار تومانی هستیم در حوزه...

وب‌گاه عصر ایران

نمی‌دانم زبان نرم و لین که البته از دل نرم و سینه گشاده برمی‌خیزد چه بدی دارد، که اصولاً بر زبان برخی کسان دشوار می‌چرخد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

انگار همین دیروز بود که نوزادتان را به بغل‌تان دادند و در همان لحظه به خود قول دادید که تا همیشه مراقب او باشید. اما اکنون کوچکترین فرزندتان هم بزرگ شده و در حال ترک خانه است. در این مواقع ممکن است با خود فکر کنید از الآن به بعد باید چه کنید و احتمال دارد گرفتار افسردگی شوید. این احساس کاملا طبیعی است و به آن سندرم آشیانه خالی گفته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اضطراب امتحان نوعی نگرانی افراطی درباره نحوه عملکرد خود در امتحان است. اضطراب یکی از شایع‌ترین اختلالات نوروتیک است که همه انسان‌ها در شرایط مختلف آن را تجربه می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اطلاعات نوشت: گویا تذکر صریح برخی از منتسبان به نهاد رهبری نیز نتوانست به سخنان درشت برخی بزرگواران در جمعه‌ها مؤثر افتد و نرمی و عطوفتی را در سخنانشان جاری کند‌.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمی‌دانم زبان نرم و لین که البته از دل نرم و سینه گشاده برمی‌خیزد چه بدی دارد، که اصولاً بر زبان برخی کسان دشوار می‌چرخد؟ و بابِ رفق و مدارا و صبوری که سیره پیامبر رحمت بوده است چه کژی دارد، که بر پاشنه بعضی نمی‌گردد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: گویا تذکر صریح برخی از منتسبان به نهاد رهبری نیز نتوانست به سخنان درشت برخی بزرگواران در جمعه‌ها مؤثر افتد و نرمی و عطوفتی را در سخنانشان جاری کند.