شنبه 8 اردیبهشت 1403

رییس پلیس آگاهی:90 درصد سرقتهای مسلحانه کشور در فاصله کوتاهی کشف می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رییس پلیس آگاهی:90 درصد سرقتهای مسلحانه کشور در فاصله کوتاهی کشف می‌شود

مشهد - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کشور گفت: 86 درصد قتل‌ها و 90 درصد سرقتهای مسلحانه در فاصله کوتاهی توسط نیروهای پلیس آگاهی کشف می شود.

سردار سرتیپ محمد قنبری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پلیس آگاهی خراسان رضوی با تاکید بر هوشمندسازی پلیس افزود: امروز پلیس بیش از هر زمان دیگر از تجهیزات نوین در کشف جرم استفاده می‌کند و روز به روز دامنه این اقدامات نوین در کشف جرم گسترش می‌یابد و این اقدام به کیفیت کشف کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: استفاده از ابزار نوین کشف جرم، زمان رسیدگی به جرایم را نیز کاهش و احساس امنیت در مردم را افزایش می‌دهد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کشور گفت: کنترل هوشمند مجرمان از اقدامات مناسبی است که انجام شده است و استفاده از امکانات و ابزار نوین در حوزه مبارزه با جرم سبب شده تا مجرمان احساس ناامنی کنند.

قنبری افزود: با هوشمندسازی پلیس دلایل و مدارک اطلاعاتی در محل وقوع جرم کشف می‌شود و کیفیت کار افزایش می‌یابد و پلیس آگاهی خراسان رضوی هم در کشف جرم سرعت و دقت دارد و کشف کامل بیش از 76 درصد جرایم اتفاق افتاده در استان طی 10ماهه اول سال نشان از دقت و هوشمندی پلیس آگاهی این استان دارد.

وی اضافه کرد: رضایتمندی مردم از پلیس آگاهی خراسان رضوی قابل قدردانی است و از همه همکارانم در پلیس آگاهی این استان تشکر می کنم و امیدوارم بتوانند مثل همیشه در انجام مطلوب ماموریت ها موفق عمل کنند.

برچسب‌ها