جمعه 28 اردیبهشت 1403

زباله شهری

زباله شهری

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پیامی به مناسبت روز جهانی پسماند صفر اعلام کرد که همه ساله بیش از 2 میلیارد تن زباله شهری ایجاد می شود.

وب‌گاه گسترش

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با حذف مخازن زباله در سطح معابر شهر توضیح داد.

وب‌گاه فرارو

باید پذیرفت به خاطر اشتباهاتی که تا الان رخ داده این ابرمشکل پدید آمده و ادامه آن نیز صرف هزینه بیشتر و بی‌نتیجه و از دست دادن زمان برای حل آن است و پیشرفت این وضعیت آسیب‌های بسیار جدی بر سلامت شهروندان گیلانی در آینده خواهد داشت. اگر پسماند را به‌طور کلی در یک شهرک جامع جمع‌آوری کنیم به خاطر حجم بالای آن، بخش خصوصی نیز برای امحای آن ورود می‌کند، اما اگر به صورت تلنبار‌های کوچک داشته...

خبرگزاری مهر

مشهد استاندار خراسان رضوی گفت: تولید برق از زباله در شهری چون مشهد با جمعیت حدود چهار و نیم میلیون نفر، منجر به کاهش مخاطرات زیست محیطی خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

این کار همیشگی یحیی است. او می‌گوید: «روزی 2 تا 3 مرتبه فلکه‌های تهرانپارس را زیرپا می‌گذارم و گونی‌ام را پر و تا خیابان اتحاد می‌آیم و آن را خالی می‌کنم.» یحیی، از کودکان کوره‌پزخانه‌های ورامین است و صبح‌ها به جای رفتن به مدرسه همراه پدر و برادرش از کف خیابان‌های شرقی پایتخت سردر می‌آورد و غروب آفتاب با تنی خسته راه خانه را پیش می‌گیرد. امروز با این تن نحیف 60کیلو زباله برای فروش آورده...

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: جسد زنی که در حدود 10 پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته کشف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جسد یک زن جوان در مشهد که به طرز وحشتناکی مثله شده بود، در یک سطل زباله شهری کشف شد.

وب‌گاه گسترش

جسد یک زن جوان که به طرز وحشتناکی قطعه قطعه شده و عامل یا عاملان جنایت، پوست او را نیز کنده بودند، در یک گاری زباله شهری کشف شد.

وب‌گاه فرارو

قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود 10 پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جسد یک زن جوان که به طرز وحشتناکی قطعه قطعه شده و عامل یا عاملان جنایت، پوست او را نیز کنده بودند، در یک گاری زباله شهری کشف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق در مطلبی به قلم صالح نقره‌کار نوشت: دوقطبی‌شدن یا حق و باطل دیدن مطلق طرف مقابل باب گفت‌وگوها را سد می‌کند. هر طرف ماجرا فرزندان وطن هستند. مبادا دل دشمن را با تقابل و انشقاق به دست آوریم و دوستان را برنجانیم تا به تعبیر فردوسی دل و بخت دشمن سیاه باشد و مردمان این سرزمین «درفش خجسته به دست اندرون، گرازان و شادان و دشمن نگون» شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مورد اینکه خسارت هر ساعت قطع یا اختلال گسترده در اینترنت معادل قیمت چند سطل زباله شهری است؟ چه تعداد شغل در صنعت خرده‌فروشی الکترونیکی از این اختلالات آسیب دیده؟ و تاثیر بروز این اختلال در زنجیره تجارت بر بنگاه‌های تولیدی خرد و متوسط چیست؟ و مجموع این موارد چگونه بر متغیرهای اقتصاد کلان همچون رشد و اشتغال و تورم تاثیر می‌گذارد؛ آنقدر صحبت شده که مرورشان صرفا تکرار مکررات است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درباره اینکه خسارت هر ساعت قطع یا اختلال گسترده در اینترنت معادل قیمت چند سطل زباله شهری است؟ چه تعداد شغل در صنعت خرده فروشی الکترونیکی از این اختلالات آسیب دیده؟ و تاثیر بروز این اختلال در زنجیره تجارت بر بنگاه‌های تولیدی خرد و متوسط چیست؟ و مجموع این موارد چگونه بر متغیرهای اقتصاد کلان همچون رشد و اشتغال و تورم تاثیر می گذارد، آن‌قدر صحبت شده که مرورشان صرفا تکرار مکررات است.

وب‌گاه عصر ایران

همین الان اگر شما بخواهید به صورت اینترنتی و تنها یک عدد سطل زباله شهری بخرید قیمتی که به شما می دهند 4 میلیون تومان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: سگ‌های بدون صاحب توسط اکیپ‌های ویژه، زنده‌گیری و با رعایت پروتکل‌ها به نقاهتگاه سایت آرادکوه منتقل می‌شوند.