پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

زباله شهری

زباله شهری

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها بیشتر مردم مشغول خانه‌تکانی هستند تا خود را برای عید و فصل بهار آماده کنند. اما اگر خانه‌تکانی به نظرتان سخت و طاقت‌فرسا می‌آید، با چند مرحله‌ای که اینجا به آنها اشاره کرده‌ایم می‌توانید خانه‌تکانی‌تان را سریع انجام دهید.

وب‌گاه گسترش

میزان تولید پسماند در ایران با محاسبه حدود 700 تا 800 گرم سرانه پسماند، روزانه بالغ بر 50 هزارتن بوده که در مقایسه با سایر کشورهای جهان با 292 کیلوگرم پسماند هر نفر در سال در حد متعادلی قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال اصلاح طلب نوشت: شواهد و قرائن فراوان در افول شدید دین و جایگاه روحانیت وجود دارد که در زندگی روزمره یا پژوهش‌ها دیده می‌شود. در هر حال از ما گفتن بود، بهتر است جلوی این حراج را بگیرید. خود دانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهانبخش خدادادی سرپرست شهرداری بومهن گفت: با تلاش حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری بومهن، روزانه حدود 70 تن زباله شهری از سطح معابر شهر جمع آوری و به محله گندک منتقل می شود.

وب‌گاه گسترش

امروزه مبلمان شهری برای زندگی انسان‌ها ضروری است و وجود شهر بدون مبلمان قابل‌تصور نیست. مبلمان شهری اجزایی جدایی‌ناپذیر از معماری، طراحی و زیبایی شهری و هویت شهر هستند که تاحدودی تمایز میان شهر و روستا را از لحاظ زمانی و مکانی نشان می‌دهند. هدف از زندگی شهری، سلامت، آسایش و زیبایی است و دستیابی به این اهداف در کنار توجه به طراحی و برنامه‌ریزی شهری، مشروط به دقت و حوصله در طراحی مبلمان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب گفت: با اجرای درست طرح الگوی کشت پیش‌بینی می‌شود در افق 5 ساله، تولید محصولات کشاوری به 15 درصد افزایش یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درگیری و اختلاف پدر و پسر، جان فرزند جوان را گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تیر سال گذشته دختر جوانی قدم در اداره چهارم پلیس آگاهی گذاشت و از ناپدید شدن برادرش خبر داد، حالا پدر خانواده اعتراف کرده او پسرش را کشته و جنازه وی را تکه تکه کرده و و داخل سطل زباله های شهر انداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

با گذشت حدود یک سال از ناپدید شدن پسر جوان، به دستور بازپرس جنایی، پدر وی، بازداشت شد. مرد میانسال که همچنان مدعی بود از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد، در برابر مدارک پلیسی به قتل ناخواسته پسرش اعتراف کرد.

وب‌گاه گسترش

تیر سال گذشته دختر جوانی قدم در اداره چهارم پلیس آگاهی گذاشت و از ناپدید شدن برادرش خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مرد میانسال که مدعی بود از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد، در برابر مدارک پلیسی به قتل ناخواسته پسرش اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم پسرم را بکشم، یک حادثه بود. من به خاطر بددهنی‌ها و اعتیادش با یوسف مشکل داشتم، اما راضی به قتل بچه‌ام نبودم.

وب‌گاه مشرق نیوز

پدری پس از گذشت یک سال از ناپدید شدن فرزندش، راز مفقود شدن او را برملا کرد و گفت پس از کشتن پسرش او را مثله کرده و قطعات جسد را در سطل‌های زباله سطح شهر انداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: تیر سال گذشته دختر جوانی قدم در اداره چهارم پلیس آگاهی گذاشت و از ناپدید شدن برادرش خبر داد

خبرگزاری تسنیم

رئیس اسکودا در نامه‌ای به دادستان کل کشور تأکید کرد با جرم استخدام کودکان برای زباله‌گردی برخورد شود و ذی‌نفعان این پدیده تحت تعقیب قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پیامی به مناسبت روز جهانی پسماند صفر اعلام کرد که همه ساله بیش از 2 میلیارد تن زباله شهری ایجاد می شود.

وب‌گاه گسترش

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با حذف مخازن زباله در سطح معابر شهر توضیح داد.