چهارشنبه 18 مهر 1403

ساخت 10 فیلم کوتاه با موضوع پیشگیری از کرونا در زنجان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ساخت 10 فیلم کوتاه با موضوع پیشگیری از کرونا در زنجان

زنجان - ایرنا - مسؤول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان گفت: فیلمسازان زنجانی با حمایت این انجمن، 10 فیلم کوتاه با مضمون پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی برای مقابله با کرونا ساختند.

لیلا بیگلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و تشویق به خانه ماندن و در جهت اجرای پروتکل های توصیه شده توسط وزارت بهداشت و درمان، فیلمسازان انجمن سینمای جوانان زنجان نیز سهم خود را در این راستا ادا کردند.

وی ادامه داد: از آثار تولید شده می توان به انیمیشن" آیا زمین انتقام خواهد گرفت" به نویسندگی و کارگردانی فاطمه کرمی، انیمیشن "ویروس تاجدار "به نویسندگی و کارگردانی پارسا محمدی، فیلم داستانی "آن ها باز خواهند گشت"به نویسندگی و کارگردانی شادی علیمحمدی، فیلم مستند "شهر بدون کرونا"ساخته امیرحسین محمدی، فیلم داستانی"خوان"به نویسندگی و کارگردانی رعنا بهلولی زنجانی و همچنین سه فیلم آموزشی با موضوعات پیشگیری و مقابله باکرونا توسط آقای ساسان قجر مربی انجمن سینمای جوانان زنجان، اشاره کرد. مسؤول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان گفت: همچنین چهار فیلم دیگر نیز در مرحله تصویب فیلمنامه و فیلمبرداری است که در صورت تامین بودجه، مراحل تولید آن ها انجام می شود.

بیگلی با بیان اینکه آثار ساخته شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نمایش داده می شوند، اظهار داشت: انجمن سینمای جوانان ایران از آثار خلاق، کوتاه و مؤثری که در راستای پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی در مبارزه با کرونا ساخته شده باشند، حمایت می کند.

وی با بیان اینکه هنرمندان همیشه در کنار مردم بوده و در هر شرایطی یاریگر آنان هستند، افزود: در شرایط کنونی نیز فیلم‌سازان فیلم کوتاه در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی‌شان هرکدام به شیوه‌ای با دوربین‌های خود در حرکت عظیم مبارزه با کرونا یاری‌رسانی و مشارکت می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*