دوشنبه 9 مهر 1403

سجادی: باید از ظرفیت سربازان در بعد ورزش قهرمانی بهره‌مند باشیم / نیروهای مسلح در امر باشگاه‌داری بییش‌تر ورود کنند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سجادی: باید از ظرفیت سربازان در بعد ورزش قهرمانی بهره‌مند باشیم / نیروهای مسلح در امر باشگاه‌داری بییش‌تر ورود کنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: یروهای مسلح باید بیشتر در حوزه باشگاه‌داری ورود و برای تربیت ورزشکاران تلاش کنند چون این ظرفیت در نیروهای مسلح وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در دیدار با جمعی از فرماندهان سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تشکر می‌کنم از حضور فرماندهان تربیت بدنی نیروهای مسلح در وزارت ورزش و جوانان که باعث شد بار دیگر از ظرفیت خوب نیروهای مسلح در ورزش باخبر شویم. ما باید بیشتر از شرایط و امکانات نیروهای مسلح در ورزش باخبر باشیم تا به مجموعه وزارت ورزش تکلیف کنیم از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه شود. نیروهای مسلح بهترین فرصت را برای ما مهیا می‌کند که در توسعه ورزش قهرمانی از آن بهره بگیریم.

سجادی در ادامه بیان داشت: این جلسه آغاز راهی است برای تعاملات بیشتر بین وزارت ورزش و نیروهای مسلح که بتوانیم به ورزش کشور خدمت کنیم. باید این هنر را داشته باشیم که از این ظرفیت استفاده لازم را ببریم. باید شرایطی ایجاد شود که جوانان ما با اشتیاق لباس مقدس سربازی را بپوشند و در بعد قهرمانی نیز از ظرفیت سربازان و کلیه نیروهای مسلح بتوانیم بهره بگیریم. نیروهای مسلح باید بیشتر در حوزه باشگاه‌داری ورود و برای تربیت ورزشکاران تلاش کنند چون این ظرفیت در نیروهای مسلح وجود دارد. وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: رشته‌های ورزشی که نیروهای مسلح در آن فعالیت می‌کنند هم‌چون سرمایه‌ای ارزش‌مند برای ورزش کشور است که باید ضمن ایجاد شرایطی، توسعه این فعالیت‌ها تداوم یابد تا تمامی کشور از این موفقیت‌ها بهره مند شوند. نیاز است در رشته‌هایی مانند تیراندازی، شنا، سوارکاری، سه‌گانه و موتورسواری و اتومبیلرانی نیروهای مسلح که اشراف دارند همکاری بیشتری با فدراسیون‌ها ما داشته باشند. انتهای پیام /