سه‌شنبه 28 فروردین 1403

سردار حسن‌زاده: مرحله نهایی عملیات بیت‌المقدس، آزادسازی قدس است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سردار حسن‌زاده: مرحله نهایی عملیات بیت‌المقدس، آزادسازی قدس است

تهران - ایرنا - فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه بسیجیان راه شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را آموخته‌اند، گفت: مرحله نهایی عملیات بیت‌المقدس، آزادسازی قدس است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ظهر امروز (جمعه) در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) که همزمان با چهلمین سالگرد عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در جوار مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: این رزمایش و اجتماع متشکل از کلیه یگان‌های منتخب و نمونه بسیجیان و پاسداران از گردان‌های امام حسین، امام علی، بیت المقدس، و فاتحین و کوثر و قرارگاه‌های عملیاتی نصر، فتح، قدس و قدر، تیپ‌های امنیتی، یگان فاتحین و 23 ناحیه مقاومت بسیج و یگان عملیات هوایی است.

وی با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه، گشت‌های رضویون، مقابله با کرونا، واکسیناسیون و دیگر خدمات اجتماعی از جمله اقدامات سپاه محمد رسول الله است، افزود: امروز شاهد حضور سازمان‌یافته و مقتدرانه بسیجیان و رزمندگان و پاسداران بصیر هستیم که وارثان به حق فاتحان خرمشهر هستند.

سردار حسن زاده تأکید کرد: این بسیجیان و رزمندگان پرورش یافته مکتب امامین انقلاب، شهدا و حاج قاسم سلیمانی هستند که راه شکست استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را آموخته و بارها آن را مشق نموده‌اند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با بیان اینکه بسیجیان و رزمندگان به خوبی بر شرایط کنونی مشرف هستند و می‌دانند که هیمنه دشمن فرو ریخته و نابودی شان شتاب مضاعف یافته است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد عقب افتادگی دشمنان انقلاب در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی گفت: امروز تمام ملت ایران، سربازان و دلباختگان امام زمان خویش‌اند که عطر آن امروز با نوای دلنشین سلام فرمانده در سرتاسر کشور به مشام می‌رسد و این بسترسازی برای ظهور حضرت حجت (عج) است.

سردار حسن‌زاده در پایان تأکید کرد: با اجرای مرحله نهایی عملیات الی بیت المقدس و آزادی قدس شریف شاهد برافراشته شدن پرچم لا اله الا الله در سراسر جهان خواهیم بود.

برچسب‌ها