شنبه 29 اردیبهشت 1403

سردار فضلی: در حوزه زیربنایی نیاز به تقویت بنیه علمی داریم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سردار فضلی: در حوزه زیربنایی نیاز به تقویت بنیه علمی داریم

تهران - ایرنا - جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه، گفت: در حوزه کارهای زیربنایی نیاز به تقویت بنیه تربیتی، علمی و آموزشی و پژوهشی داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، با بیان اینکه در حوزه کارهای زیربنایی نیاز به تقویت بنیه تربیتی، علمی و آموزشی و پژوهشی داریم، گفت: قریب به 2000 درس در دانشگاه وجود دارد که با تشکیل قرارگاه امام صادق (ع) موفق شدند از هدف‌گذاری که از اواخر سال 97 شروع شد، حدود 120 جلد کتاب را مطابق با خطوط ترسیم شده تدوین کنند و این اقدامات خداپسندانه اعضای هیات علمی دانشگاه تبدیل به 120 جلد کتاب شده است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: همچنین دغدغه فضای مجازی و سایبری را داشتیم و لازم بود قدم‌های بلند برداشته شود که با تدبیر فرمانده سپاه امروز در این عرصه دانشگاه لشکر سایبری را تشکیل داده و این لشکر کار اجرایی‌اش را از فتنه آبان‌ماه سال گذشته آغاز کرد.

فضلی با بیان اینکه آنچه که مورد انتظار نایب امام زمان (عج) است پاسدار تراز انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: تکلیف ما آماده کردن پاسداری است که برای جهاد در راه خدا مشق شهادت کند.

فرمانده سابق دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در مقاطع اربعین، دانشگاه در اربعین تعریف شود و به همین دلیل سال گذشته دانشجویان همگی عازم اربعین شدند.

فضلی گفت: سردار غلامی از فرماندهان عزیز و با سابقه و با توفیق بسیج هستند که سکان دانشگاه را در دست خواهند داشت و بنده هم با تمام وجودم ایشان و دانشگاه را یاری خواهم کرد.

فرمانده کل سپاه امروز در حکمی سردار «نعمان غلامی» را به فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع)، «سردار علی فضلی» به‌عنوان جانشین معاونت هماهنگ‌کننده سپاه و «احمد سعیدی» به ریاست سازمان بسیج عشایری کشور منصوب کرد.

*س_برچسب‌ها_س*