پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سرمربی تیم والیبال سپاهان: وظیفه ما در لیگ برتر سنگین است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرمربی تیم والیبال سپاهان: وظیفه ما در لیگ برتر سنگین است

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم‌های لیگ برتری با جذب بازیکنان مناسب، سرمایه‌گذاری خوبی برای رقابت‌های سوپر لیگ والیبال کردند که این موضوع وظیفه ما را برای حضور در این رقابت‌ها سنگین‌ترمی‌کند.

رحمان محمدی‌راد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: لیگ برتر در سال گذشته به دلیل بیماری کرونا نیمه کاره ماند و مهمترین بخش بازی‌ها که پلی‌اف بود و تیم‌ها تلاش می‌کردند بتوانند با میزبانی از تیم های ضعیف‌تر رتبه خوبی داشته باشند انجام نشد.

وی گفت: در فصل پیش روی لیگ برتر والیبال کشور، تیم سپاهان نیز با برنامه‌ریزی و جذب بازیکنان خوب به دنبال پوشش دادن نقاط ضعف است تا بتواند حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها داشته باشد و در جمع مدعیان قرار گیرد.

محمدی‌راد با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر والیبال سخت شده است افزود: در این راستا تیم‌ها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی خوبی کردند و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند.

وی اظهار کرد: در لیگ امسال باید تلاش کنیم که تیم خوب و منسجمی داشته باشیم و با کار گروهی و تیمی در مقابل این تیم ها نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه طبق اعلام قبلی فدراسیون والیبال، لیگ برتر در شهریور امسال برگزار می شود افزود: امسال زمان مهمی برای والیبال کشور است چون مسابقات المپیک را در پیش خواهیم داشت و فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته لیگ منظم‌تری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال سپاهان برای موفقیت و خوشحالی هواداران این تیم در رقابت‌های لیگ برتر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

سهند الله‌وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال‌آبادی، امیررضا سرلک، علیرضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری توانا و محمود رسولی بازیکنانی هستند که قرارداد خود را با تیم والیبال سپاهان تمدید کرده‌اند و این تیم کیاوش حیدری، سیامک مرندی و پرویز پزشکی را نیز به خدمت گرفته است.

محمدطاهر وادی، پاسور فصل پیش سپاهان نیز از این تیم جدا شده و به شهرداری ارومیه پیوسته است.

هدایت سپاهان مانند فصل گذشته بر عهده رحمان محمدی‌راد قرار دارد.

در فصل گذشته لیگ برتر، تیم سپاهان با 11 برد و 34 امتیاز در رده چهارم قرار داشت اما این مسابقات به دلیل گسترش ویروس کرونا، بدون معرفی قهرمان به پایان رسید.

فدراسیون والیبال قصد دارد فصل جدید مسابقات را زودتر از همیشه و در شهریور سال جاری آغاز کند.

*س_برچسب‌ها_س*