پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 39 ماموریت اورژانس هوایی به مناطق دور افتاده یا سخت گذر برای نجات جان بیماران و مصدومین به ثبت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: 5 طرح آزادراهی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد که زمینه‌ساز کاهش ترافیک جاده‌ای خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: موسیقی کُردی به عنوان یک میراث هنری مهم در سطح استانی و ملی است و موضوع جهانی شدن آن با محوریت سنندج دنبال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ارائه خدمات تولیدی اعم از صنعتی و معدنی از مهرماه سال جاری منوط به انتقال حساب های بانکی آنها به بانک های استان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: در دولت سیزدهم از شخص رییس جمهور گرفته تا تمام اجزای دولت، علاقه مندی و جدیت برای توجه ویژه به کردستان وجود دارد و ما باید بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: یک دستگاه فلزیاب در شهرستان کامیاران کشف و ضبط شد و 2 مجرم آثار تاریخی نیز در این رابطه دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون نام نویسی 97 درصد دانش‌آموزان استان برای سال تحصیلی 1402-1403 در مدارس قطعی شده است و دانش‌آموزان در این هفته تعیین تکلیف خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیش‌بینی‌می‌شود که در روزهای آتی تلاش دشمن متمرکز روی مراکز اجتماعی چون مدارس و دانشگاه‌ها و نیز اثرگذازی روی برخی خانواده‌های فعال در اغتشاشات سال‌های قبل خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با اشاره به برنامه‌ریزی های دشمن برای تشویش اذهان عمومی در سالگرد اغتشاشات گفت: مردم کردستان با موقعیت شناسی خود بار دیگر دشمنان را در رسیدن به توطئه‌های خود ناکام گذاشتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: از مجموع گندم خریداری شده در کشور 11 درصد آن مربوط به کردستان است و از این لحاظ رتبه دوم را داریم.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات بازداشت پدر مهسا امینی با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون استاندار کردستان در گفت‌وگوی جدید با خبرگزاری تسنیم درباره این موضوع گفت: تا زمانی که بنده با خبرگزاری تسنیم گفت‌وگو کردم هیچ خبری از این اتفاق دریافت نکرده بودم و با صراحت تکذیب کردم. اما ساعتی پس از آن از سوی نیروهای امنیتی موضوع خنثی‌سازی طرح ترور امجد امینی قرار گرفتم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، ترور امجد امینی پدر مهسا امینی با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، یک گروه تروریستی می خواستند پدر مهسا امینی را ترور کنند که با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استانداری کردستان: طرح ترور پدر مهسا امینی در سقز خنثی شد استانداری کردستان: طرح ترور پدر مهسا امینی در سقز خنثی شد معاون استاندار کردستان گفت چند نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی که می خواستند در مسیر آرامستان آیچی، امجد امینی پدر مهسا امینی را ترور کنند با هوشیاری نیروهای امنیتی دستگیر و این طرح خنثی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان گفت: چند نفر از اعضای گروهک‌های تروریستی که می خواستند در مسیر آرامستان آیچی، امجد امینی پدر مهسا امینی را ترور کنند با هوشیاری نیروهای امنیتی دستگیر شدند.