پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: به طور میانگین در ایام عادی سال روزانه 2 میلیون لیتر بنزین در منطقه کردستان توزیع می‌شود اما در ایام اربعین این میزان حدود 6 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - «شیرزاد قادری» ملی پوش کردستانی تیم قایقرانی روئینگ ایران در مسابقات بین المللی ولادی وستوک روسیه صاحب مدال طلا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به اقدامات انجام شده در رابطه با تعمیرات و بازسازی خوابگاه‌ها، از آمادگی همه خوابگاه‌های این دانشگاه برای حضور دانشجویان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - طرح دوشنبه های تولید کردستان امروز دوشنبه در شهرستان کامیاران اجرا شد و در این راستا جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل و از چند واحد تولیدی این شهرستان بازدید شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: دمای هوای استان در هفته جاری روند کاهشی دارد و تا آخر هفته جاری میانگین دمای هوا در استان 2 تا چهار درجه کاهش می یابد و از گرمای هوا کاسته می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

بین سال‌های 2002 تا 2020 مرگ‌ومیر بیماری هاری ناشی از سگ‌گزیدگی در ایران 37 مورد بوده است. همچنین 320 هزار سگ‌گزیدگی در سال 1401 در کشور ثبت شده است

خبرگزاری مهر

سنندج - رقابت های بدمینتون رنکینگ سطح 3 کشور با معرفی نفرات و تیم های برتر در سنندج پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: بهره‌مندی از شاخص آسفالت راه روستایی در کردستان 72.2 درصد است و این میزان نسبت به میانگین کشوری 11 درصد کمتر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تاکنون بیش از 390 متقاضی کردستانی در سامانه جستجوی شغل نام نویسی و حدود 398 کارفرما هم فرصت‌های شغلی را ایجاد کرده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی سالیان گذشته، بخش مسکن رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. جدای از آمارهای رسمی، کافیست تا به بنگاه‌های املاک مراجعه کرده، و یا سری به آگهی‌های مسکن در سایت‌های مختلف بزنید. اما این رشد، برای همه خوب نیست. علی‌الخصوص برای کسانی که هنوز صاحب‌خانه نشده‌اند. گویی خرید خانه برای خانوارهای ایرانی، دارد به یک رویا تبدیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رقابت‌های بدمینتون رنکینگ سطح سه کشور با معرفی نفرات برتر در سنندج به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "فاتح حیدریان" ووشوکار کردستانی در مسابقات تورنمنت جهانی ووشو که به میزبانی کشور گرجستان در حال برگزاری است، موفق به کسب سه مدال طلا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: با معرفی منتخبین استانی شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، 63 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان به مرحله کشوری معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: افزون بر یک هزار و 300 مورد تخلف امسال در بازار استان طی بازرسی های انجام شده شناسایی و کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اینکه در زمان تردد زائران از مرز باشماق، 2 جایگاه سیار سوخت رسان در این مرز مستقر شد گفت: در ایام اربعین مصرف بنزین 6 درصد در استان افزایش یافت.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه سنگ آهن بافق یزد خبر از تمدید قرارداد و جذب نفرات جدید ملی پوش برای لیگ برتر هندبال زنان داد.