پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: بازگشایی مرز هنگه‌ژال بانه کار ارزشمندی بود که دولت انجام داد و خواسته مردم مرزنشین، بازگشایی همه بازارچه‌ها است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور از بهره برداری 5 طرح آزادراهی به طول 293 کیلومتر و 4 طرح ریلی تا پایان سال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ضعف زیرساختها و نبود حامی مالی 2 مانعی است که ورزش کردستان را زمین گیر کرده بود و حالا رفته رفته، صنایع بومی قدم در گودی می‌گذارند که می توان قهرمانان بیشتری از این خطه را شناسایی و حمایت کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا از شامگاه امروز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان در سنندج برپا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: توریسم درمانی، فرصتی برای ارزآوری، اشتغال‌زایی و رونق گردشگری استان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - اگرچه کارشان وکالت در مراجع قضایی است ولی بار مسوولیت اجتماعی را هم نادیده نگرفته اند و برای همین در کنار هم مدارس فوتبال را راه اندازی کردند، چون می‌دانستند درد معضلات اجتماعی از این ناحیه درمان و پیشگیری می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از بازیکنان استقلال که در هر چهار دیدار ابتدایی در ترکیب این تیم به میدان رفت در بازی آخر فرصت اندکی در اختیارش قرار گرفت!

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: طرح غربالگری و پایش زندانیان استان منجر به آزادی 77 زندانی در شهرستان های مختلف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد. دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد. به نقل از ایندیپندنت، دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با تلاش اعضای شعبه صلح و سازش زندان شهرستان قروه، یک فقره پرونده قتل عمد در دهگلان با اخذ رضایت اولیای دم به صلح و سازش ختم شد و محکوم به قصاص از پای چوبه دار رهایی یافت.

وب‌گاه گسترش

یکی از بازیکنان استقلال که در هر چهار دیدار ابتدایی در ترکیب این تیم به میدان رفت در بازی آخر فرصت اندکی در اختیارش قرار گرفت! زبیر نیک نفس بازیکن 30 ساله متولد سنندج که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوسته بود در اولین دیدار این تیم مقابل صنعت نفت 90 دقیقه تیمش را در پیروزی 3 بر صفر در آبادان همراهی کرد. نیک نفس در بازی دوم و برد مقابل ملوان 68 دقیقه در ترکیب اصلی حضور داشت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

راز هولناک ناپدید شدن دختر جوان با اعترافات مرد آزاراسوار افشا شد. راز هولناک ناپدید شدن دختر جوان با اعترافات مرد آزاراسوار افشا شد. به گزارش عرشه آنلاین، تحقیقات درباره ناپدید شدن مرموز دختری جوان فاش کرد او به دره‌ای سقوط کرده و جان باخته است.

خبرگزاری دانشجو

دولت استرالیا برخی افراد و نهادهای ایرانی را به بهانه‌های حقوق بشری مورد تحریم قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون بازرگانی اتحادیه تعاونی های روستایی کردستان گفت: مقدمات اولیه احداث دومین روستا بازار سنندج فراهم شده و قرار است این پروژه با مشارکت شهرداری اجرایی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دولت استرالیا در اقدامی خصمانه و ضدایرانی چهار فرد و دو نهاد مرتبط با ایران را تحریم کرد.