پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به منتخبین استانی شانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: 63 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار کردستان با تاکید بر مناسب‌سازی محیط شهری برای سهولت تردد معلولین گفت: معلولان به ترحم نیاز ندارند بلکه با تامین خدمات رفاهی، تفریحی و رعایت حقوق اجتماعی باید کرامت آنها را حفظ کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - امتیاز لیگ برتری فوتبال بانوان از باشگاه زارع باتری به باشگاه "کانی" کردستان انتقال یافت تا دختران کردستانی در فصل جدید این رقابت‌ها هم حضور داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تعاونی ها در بحث بازار می توانند موجب تنظیم بازار شده و در صادرات محصولات کشاورزی نقش موثری ایفا کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسابقات دارت رنکینگ انتخابی استان کردستان با معرفی نفرات برتر در شهر بیجار پایان یافت.

خبرگزاری مهر

سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید روایتگری توسط پیشکسوتان دوران دفاع مقدس مدنظر قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: شکل گیری زنجیره ارزش در بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت های فراوان استان در این زمینه منجر به رونق تولید و اشتغال خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رقابت های شطرنج رپید (سریع) دومین جام تابستانی چند جانبه کردستان امروز یکشنبه با معرفی نفرات برتر در خانه شطرنج سنندج به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - بچه که بودم، سرگرمی بعضی روزهای بلند تابستان برای من و دیگر دختران محله، دیدن فوتبال پسربچه‌ها بود، فوتبالی که با زمین خاکی، 2 پاره آجر و یک توپ پلاستیکی تعریف می‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان گفت: باهدف برقرسانی به متقاضیان جدید، از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه بیش از 4 هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی درشهرستان دهگلان احداث شد.

خبرگزاری تسنیم

10 ماه دنبال تالار گشتیم برای مراسم عروسی اما همه پر بود. همزمان که ما دنبال تالار می‌گردیم، پایگاه بسیج غلامرضا و دوستانش را ماموریت داده بود تا بروند شهر را آرام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار کردستان گفت: نگاه امیدآفرین سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کردستان زمینه ساز ایجاد تحول و تغییر محسوس در شاخص های پیشرفت و توسعه ای این استان در آینده ای نزدیک است و در فاصله اندکی از برگزاری این جلسه پیگیری ها و اقدامات خوبی در راستای حل مسائل و چالش های استان از طرف سازمان برنامه و بودجه بعمل آمد است که شایسته قدردانی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس هیات بدمینتون کردستان گفت: رقابت‌های بدمینتون سطح سه کشور با حضور 128 بازیکن از 20 استان به میزبانی سنندج آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: بهنیا امامی دانش آموز با نیاز ویژه توانمند سقزی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان ناشنوایان جهان به مقام قهرمانی رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرماندار سنندج گفت: غربالگری معتادان متجاهر با حضور تیم پزشکی و نماینده دادستانی در کمپ ماده 16 با دقت بیشتری انجام شود.