پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری مهر

سنندج - تیم فوتبال آبیدر سنندج قهرمان لیگ قهرمانی نونهالان کردستان شد.

خبرگزاری مهر

سنندج - رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از بازداشت قاتل شهروند سنندجی در کمتر از 2 ساعت در سنندج خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نسخه مرمت‌شده فیلم سینمایی «کافه ترانزیت» به کارگردانی زنده یاد کامبوزیا پرتوی در 33 سالن کشور اکران می‌شود.

وب‌گاه الف

به نظر می‌رسد تکمیل پروژه راه آهن سنندج - همدان به گام‌های آخر رسیده و مسئولان نیز نوید بهره‌برداری از این پروژه در آینده‌ای نزدیک را می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از بازداشت قاتل شهروند سنندجی در کمتر از 2 ساعت در سنندج خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: وقفه در افتتاح بخش‌های بستری و اتاق عمل بیمارستان آریا سنندج به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شنیدن سوت قطار آرزویی که سال هاست مردم استان کردستان، بویژه سنندجی‌ها در سر دارند، با همت و پیگیری‌های مسئولان دولت سیزدهم در حال برآورده شدن است و قرار است درآینده‌ای نزدیک این رویای دیرینه و مطالبه کردستانی‌ها به حقیقت بپیوندد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز سه‌شنبه 21 شهریور 1402 مصادف با روز ملی سینما نسخه مرمت شده فیلم سینمایی «کافه ترانزیت» ساخته زنده یاد کامبوزیا پرتوی و تهیه‌کنندگی امیر سماواتی و بهروز هاشمیان به همت پلتفرم فیلم‌نت، فیلمخانه ملی و لابراتوار صدا و سیما در 33 سالن سینمایی کشور روی پرده می‌رود. این فیلم در تهران در سینما‌های کورش، ایران مال، هروی سنتر، لوتوس مال، آزادی، بهمن،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار کردستان با بیان اینکه در ساختمان‌های عمومی الزامات لازم در زمینه مناسب‌سازی برای معلولان انجام شود، گفت: مشکلاتی در گذشته در زمینه نظارت‌ها وجود داشته است و تخلفاتی انجام شده که نباید تکرار شود و باید جدی‌تر به موضوع ورود شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 657 هزار تن محصولات کشاورزی به طور تضمینی توسط شبکه تعاون روستایی استان خریداری شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - "اسماعیل زارعی کوشا" استاندار کردستان بعد از بازدید از روند تکمیل ایستگاه راه آهن سنندج که در گردنه صلوات آباد این شهر واقع شده است آخرین وضعیت این پروژه بزرگ را در گفت و گو با خبرنگاران تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری کردستان گفت: 560 میلیارد ریال اعتبار در قالب اعطای تسهیلات هدفمند به واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان تحت پوشش پارک هزینه و 150 شغل تمام وقت با دوام حداقل چهار سال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی جویای کار در استان تضمین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عمل جراحی سخت و طاقت فرسا روی دختر 13 ساله به مدت هفت ساعت در یزد انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: 25 شهید تازه تفحص شده در کردستان و آذربایجان غربی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان تشییع و به تهران منتقل می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تیم آبیدر سنندج، قهرمان لیگ قهرمانی فوتبال نونهالان استان کردستان در فصل 1402-1403 شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: بیان حقیقت و ماهیت واقعی دفاع مقدس از رسالت‌های مهمی است که پیشکسوتان جهاد و شهادت باید آن را روایت کنند.