پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: فیلم کوتاه "تفریح - خلق مجدد" اثر زانیار عزیزی کارگردان کردستانی به مدت یک ماه در شهر قاهره اکران می شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: 2 دستگاه فلزیاب غیرمجاز از یک اتوبوس مسافربری در محور کرمانشاه - کامیاران کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست بیمارستان سیار شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام مستقر در مرز باشماق مریوان گفت: این بیمارستان طی 10 روز گذشته به بیش از 534 زائر اربعین ایرانی و خارجی در این مرز خدمات درمانی ارائه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت، موزه شهر سقز در بنای تاریخی حمام حاج‌صالح و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - واحد تولید درب و پنجره «یوپی وی سی» و شیشه‌های دو جداره امروز چهارشنبه در آخرین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سنندج افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: 20 درصد از واحدهای راکد استان با حمایت مالی و پرداخت تسهیلات مورد نیاز به چرخه تولید بازگشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارتهای زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1402 در داخل کشور و خارج از کشور جمعه 10 شهریورماه سال 1402 شمسی برابر با 1 سپتامبر سال 2023 میلادی و 15 صفر سال 1445 قمری در داخل کشور شامل شهرهای: اصفهان، تهران، همدان، سنندج (فقط صبح) و خارج از کشور در شهر نجف اشرف (عراق) (صبح و بعدازظهر) برگزار خواهد شد. کارت‌های شرکت در...

خبرگزاری مهر

یازدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارتهای زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1402 در داخل کشور و خارج از کشور 10 شهریور برگزار می شود و داوطلبان می توانند از امروز کارت آزمون را دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 274 میلیارد و20 میلیون ریال پروژه مخابراتی در مناطق مختلف شهرستان سقز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: چندین کانون تبلیغاتی و 120 رسانه در استان کردستان فعالیت می کنند که میزان آگهی های دولتی توزیع شده بین آنها در سال گذشته 21 میلیارد ریال بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسئول نمایندگی استاندارد شهرستان قروه گفت: یک هزار و 116 تن روغن سوخت تقطیری موجود در 35 تانکر در این شهرستان نمونه‌برداری و پس از تایید توسط آزمایشگاه صادرات آن انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: یک هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار از طریق ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن) برای آسفالت جاده دسترسی معادن استان جذب شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس‌جمهور گفت: اگر افرادی محدودی خواستند نظم دانشگاه را برهم بزنند خود دانشگاه باید مقابله کند. در چند روز گذشته هم برای من از تخلف افرادی که خطایی کردند و با آن‌ها در کمیته انضباطی برخورد شده گزارشاتی آمده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: رونق اقتصادی مستلزم ترویج فرهنگ تعاون در جامعه است و دولت سیزدهم اهتمام جدی برای توسعه تعاونی‌ها دارد.

خبرگزاری میزان

مهدی‌پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سنندج سفر کرد. دیدار با مادر شهید مدافع امنیت، شهید حسین یوسفی، دیدار با نماینده، ولی فقیه در کردستان، حضور در خانه مطبوعات کردستان و شرکت در سومین جشنواره مطبوعات استان، برنامه‌های سفر یک روزه مهدی پور به سنندج بود.