پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: 316 پروژه در بخش های مختلف استان برای افتتاح در هفته دولت آماده بهره برداری است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: برگزاری جشنواره ملی موسیقی اقوام ایرانی در سنندج، شهر خلاق موسیقی، فرصتی طلایی برای شناخت و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست کشور گفت: میش مرغ یکی از گونه های در معرض انقراض ایران است که بعد از یوزپلنگ بحرانی ترین وضعیت را دارد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مرکز اشتغال زندانیان شهرستان سنندج، ضمن ابراز خرسندی از ایجاد این مرکز، بر حمایت وزارت کار از طرح‌های اشتغالزا برای زندانیان تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی دمای هوای استان از روز شنبه هفته آینده با روند کاهشی همراه خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه استان کردستان در سنندج اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب زائرین کربلای معلی در سفر زیارتی اربعین حسینی از اتومبیل‌های شخصی استفاده می‌کنند ضروری است در ایام سفر و رانندگی نسبت به رعایت قوانین و مقررات رانندگی کاملا جدی باشند. وی افزود: افرادی که قصد عزیمت با خودرو شخصی به سفر کربلا دارند قبل از شروع سفر از سلامت...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اشتغال مسئله اول وزارت کار، دولت و نظام است و توجه به این مسئله باید فراتر از وظایف سازمانی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با صدور احکامی، داوران این رویداد هنری را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان گفت: 15 پایگاه انتخاب رشته در راستای ارائه خدمات مشاوره ای و راهنمایی انتخاب رشته توسط مشاوران مجرب آموزش و پرورش به داوطلبان مجاز انتخاب رشته، در سطح استان راه اندازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان از واحدهای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست حساب‌های بانکی‌شان را به استان انتقال دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نرخ بیکاری 8.2 درصد در بهار امسال، گفت: اولویت قطعی و اصلی دولت ایجاد اشتغال است و رییس جمهوری بارها بر این مهم تاکید داشته و دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

58 استادی که از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا پایان مرداد1402 از تدریس در دانشگاه اخراج، تعلیق، بازداشت، احضار یا وادار به بازنشستگی اجباری و زودهنگام شدند منتشر شدند

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان بر تسریع در تکمیل پروژه سرای محله نایسر سنندج تاکید کرد و گفت: این پروژه تا قبل از پایان سال عمرانی جاری باید به اتمام برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین پیوند سر در ایران روی پسر 28 ساله با موفقیت انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - چهار پروژه عمرانی شامل مدرسه 9 کلاسه هوشمند ولی عصر، تصفیه خانه فاضلاب روستای قلیان و 2 طرح زمین چمن مصنوعی امروز پنجشنبه در شهرستان سنندج با حضور استاندار کردستان افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین