پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر فن بازار منطقه کردستان گفت: از آنجا که بنیه صنعتی، تکنولوژی و ساختار تولید در واحدهای صنعتی استان نیاز به ارتقای فناوری و به روزرسانی دارد فن بازار از ظرفیت ارائه خدمات برای به‌روز رسانی فناوری صنایع برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سقز گفت: شاخص بهره‌مندی از راه روستایی آسفالته این شهرستان در بخش روستاهای بالای 20 خانوار 45 درصد و در بخش زیر 20 خانوار 38 درصد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: بهداری نیروی زمینی سپاه خدمات پزشکی ویژه‌ای به زائرین عزیز اربعین در مرزهای خروجی و ورودی ارائه می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب سفر به روزهای جنگ نوشته‌ی سعید علامیان که به خاطرات امیرسرتیپ سید حسام هاشمی می‌پردازد با طرح جلد جدید منتشر شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: بهداری نیروی زمینی سپاه خدمات پزشکی ویژه‌ای به زائرین عزیز اربعین در مرزهای خروجی و ورودی ارائه می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - تعاونی‌ها در دنیای امروز به ویژه کشورهای توسعه یافته، نقش مهمی در اقتصاد ایفا می‌کنند؛ موضوعی که در ایران و به تبع آن در کردستان، آنچنان که باید، توسعه نیافته اما دولت سیزدهم قدمی جدی برای حمایت از فعالان این حوزه برداشته است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - در جریان برگزاری سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان کردستان، و نخستین جشنواره رسانه ورزشی استان عکاس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز سنندج، 9 عنوان برتر را از آن خود کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره کارنامه دولت سیزدهم توضیح داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «سفر به روز‌های جنگ» تصویری از فراز و فرود‌های پرچالش و پر اتفاق زندگیِ امیر سرتیپ سیدحسام هاشمی را پیش روی مخاطب می‌گذارد. تصاویری که نه فقط از دوران کودکی و نوجوانی و ازدواج یک شخصیت است، و نه از روزمرگی‌ها و تکرارها، بلکه تصاویری از تاریخ یک کشور می‌تواند باشد. جنگ و انقلاب بخشی از زندگی امیرسرتیپ سید حسام هاشمی است که روز‌های پرچالشی را برای...

خبرگزاری مهر

کتاب «سفر به روزهای جنگ» نوشته سعید علامیان توسط انتشارات خط مقدم به چاپ دوم رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 84 میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان مصرف شد که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کردستان گفت: این بانک در یک سال اخیر 77 هزار و 500 فقره تسهیلات به ارزش 45 هزار میلیارد ریال در استان پرداخت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کردستان گفت: این دانشگاه برای اولین بار دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی با تضمین اشتغال پذیرش می کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 25 هزار و 641 نفر در استان زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد، 2 هزار و 354 پرونده تخلف کالا و خدمات با 160 میلیارد ریال جریمه در استان تشکیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان، یکی از رویداد‌های فرهنگی است که شهریور هر سال با تجلی برترین آثار جوانان ایرانی در رشته‌های مختلف تجسمی برگزار می‌شود. اما سی‌امین دوره این جشنواره، برای اولین بار در استان کردستان به مرحله اجرا رسید. اول تا پنجم شهریور، شهر سنندج، میزبان جشنواره‌ای بود که محل عرضه استعداد‌های همه جوانان هنرمند این سرزمین است و بر پوستر...