پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سنندج

سنندج

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در حال حاضر 28 مرکز شامل 21 مرکز دولتی وهفت مرکز غیردولتی جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی و تربیتی در سطح استان فعال است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سی امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با معرفی برگزیدگان رده سنی جوان و نوجوان به ایستگاه آخر رسید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روایت تازه ای از کردستان با برگزاری سی امین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به دنیا مخابره شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان پرداخت 18 هزار و 400 میلیارد ریال وام بانکی به واحدهای صنعتی بود که 24 درصد آن تاکنون محقق شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از نایاب‌شدن بلیت هواپیما در چند هفته اخیر، در روزهای گذشته پیدا کردن بلیت اتوبوس و قطار بین‌شهری هم به امری محال تبدیل شده است. در این بین رانندگان تاکسی هم دیگر حاضر نیستند که با هزینه‌ای کمتر از یک میلیون تومان بین نزدیک‌ترین شهرها هم مسافر جابه‌جا کنند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برگزاری جشنواره‌های ملی در این استان گامی ارزشمند در راستای توجه ویژه به جایگاه این دیار از ایران اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران فرصتی برای تربیت نسل آینده هنرمندان متخصص و متعهد در کشورمان است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی اقدامات کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - هزار و 406 واحد مسکن کردستان روز یکشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 39 پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سطح 10 شهرستان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسدکه معادل یک هزار و 696 میلیارد ریال می باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جشنواره اسب کُرد با حضور اسب سوارانی از استان‌های غربی کشور شنبه 4 شهریور 1402 در سنندج برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار کردستان گفت: 2 هزار میلیارد ریال بابت تملک اراضی محدوده مرز بین الملی باشماق به اداره راهداری استان واریز شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فراهم بودن زیرساخت های ارتباطی یکی از شاخص های توسعه در دنیای امروز است؛ موضوعی که در کردستان نیز طی سال های اخیر توجه خاصی به آن شده است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد برای خروج از کشور به قصد زیارت، مرز باشماق در استان کردستان را در اولویت قرار دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی، اقدامات کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور را تشریح کرد.