دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیست اسب‌دوانی مجموعه چوگان و سوارکاری نوروزآباد برای برگزاری مسابقات کورس کشوری وارد عملیات بازسازی و بهسازی شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس معتقد است که پیشرفت و توسعه شهری و رفع مشکلات آن و نیز خدمت رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در گرو حضور پرشور مردم در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در 28 خرداد امسال و انتخاب افراد توانمند و متخصص است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم ارتباطات بین‌المللی فدارسیون فزایش یافت و اکنون ایران عضو فدراسیون اسب‌دوانی و هنرهای رزمی جهانی است.

وب‌گاه تابناک

ایمان و خدامحوری، رمز پیروزی بزرگ مردان جهان، در رویارویی با دشمنان خدا به شمار می رود و تنها نیرویی است که با تکیه بر آن، کاخ های ستمکاری و دشمنی با دین، فرو می ریزد.

وب‌گاه عصر ایران

نهاوندیان به متقاضیان دریافت وام کرونا در هر سه بخش تاکید کرد که حتما برای دریافت وام در مهلت مذکور مراجعه کنند. شرایط و ویژگی های استفاده از تسهیلات کرونا طبق آیین نامه های مختلف به تصویب رسیده و بانک مرکزی نیز بخشنامه های لازم را به بانکها ابلاغ کرده است.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتا متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتا متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد که برای چهارمین هفته متوالی با دستور ستاد ملی کرونا، مجموعه های ورزشی شهرداری تهران تعطیل است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز سوم و پایانی هفته سوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با رقابت 55 راس اسب از نژادهای "ترکمن، تروبرد و دوخون" در 6 دور به مسافت‌های 1200 و 1000 متر عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگران درمجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - توزیع 276 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان، ادامه ممنوعیت برگزاری نماز جمعه به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا و برگزاری جشنواره قرآنی از جمله اخبار کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: مرحله دوم تسهیلات بانکی جبران خسارات کرونا به صاحبان باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی این استان پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - ارتقای امنیت شهری، کنترل ترافیک و کاهش تصادف‌ها، توجه به بازآفرینی شهری، توسعه بوستان‌های شهر، و تمرکز بر نشاط آفرینی با ترویج فرهنگ ورزش همگانی، از شاخص‌هایی است که عملکرد شهرداری سمنان در آن قابل توجه است و تحول چشمگیری محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

بیش از یک صد خانه قدیمی با معماری‌های خاص و چشم‌نواز در بافت قدیمی دزفول دیده می‌شود که خانه «تیزنو» نیز یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های شهر دزفول و مربوط به دوره قاجار است که بسیاری از ویژگی‌های معماری بومی را در خود جا داده است.

خبرگزاری ایسنا

12سالش بود که سوارکاری را از " آلاشا" یاد گرفت، کمتر کسی است که نام آلاشا را در منطقه مرزی جرگلان به گوشش نرسیده باشد.

خبرگزاری ایسنا

بسیاری با دیدن صحنه پرواز یک زن هیجان‌زده شده‌اند. از نظر بسیاری هم زنانی که با پاراگلایدر پرواز می‌کنند شجاعند. زنان زیادی آغوششان را برای او و شجاعتش باز و مردان بسیاری هم تحسینش کرده و این جمله را به زبان آورده‌اند: «چقدر خوب. باید خیلی دل و جیگر داشته باشی که پرواز می‌کنی.» گرچه برخی هم به او گفته‌اند «برو خونه بشین بچه‌تو بزرگ کن».