دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان میانگین سن قهرمانی در رشته های ورزشی را متفاوت عنوان کرد و گفت: هر فدراسیون باید در پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی خود برنامه استعدایابی ویژه‌ای داشته باشد زیرا استعدادیابی در برخی رشته‌ها زودبازده و در برخی زمان‌بر است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس هیات سوارکاری استان بوشهر گفت: با همکاری فدراسیون سوارکاری برای 144 راس اسب در این استان شناسنامه و میکروچیپ (کد اختصاصی) گرفته شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - چند روز پس از اعلام رسمی لغو مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبد و آق‌قلا به دلیل قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان‌ها، هیات سوارکاری گلستان با صدور اطلاعیه‌ای از ادامه برگزاری این رویداد ورزرشی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - پیست جدید اسب دوانی کرمانشاه به عنوان تنها پیست کورس غرب کشور برای به بهره‌برداری رسیدن در انتظار حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - فصل جدید مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس که پس از هشت ماه تعطیلی به سبب شیوع و همه گیری بیماری کرونا از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده بود با قرمز شدن دوباره وضعیت این شهرستان مرزی تا اطلاع بعدی لغو شد

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - دبیر هیات سوارکاری یزد گفت: به خاطر کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع آن و حفظ سلامتی ورزشکاران، جشنواره بین‌المللی زیبایی اسب اصیل ایران در این استان لغو شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - هفته نهم مسابقات اسب‌دوانی شهرستان آق‌قلا در استان گلستان امروز جمعه با حضور 42 راس اسب نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور و مسافت‌های هزار و هزار و 200 متری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته نخست دور جدید مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس با شرکت 65 راس اسب در 6 دور به مسافت 1000 و 1200 متر عصر امروز پنجشنبه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس پس از آنکه در نیمه اسفند پارسال و پس از 14 هفته برگزاری این رخداد ورزشی به سبب شیوع بیماری کرونا نیمه تمام ماند با گذشت هشت ماه قرار است، تاخت اسب‌های "ترکمن، دوخون و تروبرد" با برگزاری سری جدید این مسابقات از فردا پنجشنبه 15 آبان در مجموعه سوارکاری این شهرستان مرزی دوباره آغاز شود.

خبرگزاری ایسنا

طناب‌زنی با ورزش‌های دیگر ارتباط و اثرات بسیاری دارد که به سهولت در برنامه‌های تمرینی ورزشکاران حرفه‌ای قابل مشاهده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار آخال ترکمنستان اعلام کرد: این استان آماده برگزاری مسابقات مشترک در بخش‌های مختلف بویژه اسب سواری با خراسان شمالی است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر ورزش و جوانان گفت: گلف یکی از پردرآمدترین رشته ها و ورزشکاران حرفه ای آن هم از درآمدزاترین‌ها هستند که این مهم نشان دهنده جذابیت رشته گلف برای جذب اسپانسرها باهدف سرمایه گذاری بر روی این رشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در دیدار با اعضای هیات رییسه فدراسیون گلف با تاکید براینکه توسعه این رشته در کشور کار دشواری نیست، گفت: گلف می‌تواند در بعد همگانی و قهرمانی مورد توجه قرار بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - اسب کرد به واسطه تشکیل زنجیره ارزشی، قرار است چرخ رونق اقتصادی کرمانشاه را به حرکت در آورد و بخشی از بار اشتغالزایی این استان را به دوش بکشد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - هفته هشتم مسابقات اسب‌دوانی شهرستان آق‌قلا با رقابت 56 راس اسب از نژاد دوخون، تروبرد و ترکمن در 6 دور و مسافت‌های هزار، هزار و 200 متری و هزار و 550 متری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - دستگیری تعدادی از اخلالگران و دلالان حوزه آرد و نان گلستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان، اهدای یک دستگاه خودرو تانکردار آبرسانی سیار از سوی بنیاد علوی به آب و فاضلاب مراوه‌تپه و پیام تبریک مشترک ائمه جمعه و مسوولان گنبدکاووس به مناسبت آغاز هفته وحدت از جمله اخبار کوتاه شامگاه امروز پنجشنبه گلستان است.