دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری دانا

زهرا مولایی گفت: ورزش سبک و منظم روزانه، باعث افزایش سطح انرژی، شور و نشاط، کاهش سطح استرس و خستگی، بهبود خلق و خو و افزایش کیفیت خواب شبانه می گردد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مسابقه اسب دوانی کورس بهاره کشور عصر جمعه با حضور 30 سوارکار در پنج دور با رعایت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در پیست سوارکاری صفائیه شهر یزد برگزار شد و چابکسواران برتر معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز نخست هفته بیستم کورس اسبدوانی (پاییزه - زمستانه) گنبدکاووس باشرکت 64 راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 6 دور هزار متری و یک دور هزار و 200 متری، عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - واگذاری یک‌ساله مجموعه سوارکاری گنبدکاووس از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به هیات سوارکاری شهرستان به جای آن که موجب آسودگی خاطر دوست‌داران این رشته شود، آن‌ها را به دلیل احتمال سهل‌انگاری در نگهداری مطلوب، بهره‌برداری بدون پشتوانه و کم توجهی به رفع مشکلات نگران کرده است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته بیستم و پایانی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس که به سبب قرمز شدن رنگ شیوع کرونا دراین شهرستان به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده بود با اعلام هیات سوارکاری گنبد 24 و 25 اردیبهشت برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعالیت رشته‌های ورزشی کم خطر در استان تهران از امروز /18اردیبهشت ماه / آزاد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد از فردا /18 اردیبهشت / فعالیت در فضاهای ورزشی روباز شهرداری از جمله فوتبال چمنی، سوارکاری و ورزش های فضای آزاد از سرگرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار کلاله گفت: پانزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن که قرار بود 28 و 29 اردیبهشت امسال به میزبانی روستای صوفیان این شهرستان برگزار شود به دلیل افزایش آمار بیماران بستری و وضعیت کرونایی قرمز این شهرستان لغو شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی سوارکاری نونهالان و نوجوانان گفت: برای شناسایی، استعدادیابی و پیشرفت نونهالان و نوجوانان در رشته سوارکاری نیاز به حمایت وزارت ورزش داریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت‌های چوگان جام «فردوسی» اواخر اردیبهشت در مجموعه سوارکاری نوروزآباد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

چوگان‌بازان در جام فردوسی به مصاف یکدیگر می‌روند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - موفقیت چشمگیر ورزشکاران لرستانی در طول هشت سال گذشته نشان دهنده توجه دولت به ورزش این استان بوده و افزوده شدن بیش از 84 هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان، زمینه را برای حضور بیش از پیش جوانان این منطقه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ دوم "فاطمه سلطانی نسب" فرمانده یگان زنان در این بازدید ضمن ارائه برنامه های اجرایی از آمادگی های یگان زنان، گزارشی ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس تفاهم‌نامه بین فدراسیون سوارکاری و فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی، در مدارس سراسر کشور، استعدادیابی دانش‌آموزان برای این رشته انجام می‌شود تا افراد از سنین پایین وارد سوارکاری شوند.