دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گرگان ایرنا هفته ششم مسابقات اسب‌دوانی آق‌قلا در استان گلستان امروز جمعه با حضور 59 راس اسب نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور و مسافت‌های هزار و 1200 متری اما به سبب شیوع کرونا همانند هفته‌های قبل بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

خبرگزاری مهر

سفیر سابق ایران در عراق گفت: در حال حاضر نگرانی‌هایی درباره ساماندهی مجدد داعش توسط آمریکایی‌ها داریم، البته آنها چاره ای جز خروج از منطقه نخواهند داشت.

خبرگزاری ایسنا

سفیر پیشین ایران در عراق به ناگفته‌هایی از حضور «حاج قاسم» در عراق، پس از حمله داعش و اصابت گلوله به خودروی فرمانده نیروی قدس پرداخت و گفت: «حاج قاسم» یک هفته قبل از شهادتش، من و یک نفر دیگر را از ترور نجات داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی با ابراز گلایه از آنچه که آنرا اجاره دادن‌های یک ساله مجموعه‌های سوارکاری در کشور نامید، گفت: این مساله باعث ویرانی مجموعه‌های سوارکاری شده و لازم است نوع مدیریت در این خصوص تغییر کند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید باوجود محدودیت‌های مالی و اقتصادی به سبب تحریم‌های ظالمانه آمریکا اما تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت خود قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس گروه زیست بانک و ذخایر ژنتیکی ستاد توسعه زیست فناوری اعلام کرد: در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی کشور در این کارگروه برنامه‌ای برای حفظ و اصلاح 7 گونه گیاهی و جانوری را با همکاری بخش خصوصی در دستور کار قرار دادیم.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - ورزش سوارکاری با وجود کمبودها، در شهرستان آباده استان فارس رونق گرفته و به یک رشته ورزشی و یک صنعت پرمخاطب در این شهرستان تبدیل شده است. عکس ها: ایرنا /

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه همدلی در مطلبی نوشت: در این سه روز هم شجریان رفت، هم سالروز تولد استاد شفیعی کدکنی بود و هم روز حافظ بر آن علاوه شد. در این گیرودار موافقان و مخالفان شجریان سر از پستو بیرون آوردند و از آن نستوه گفتند. حافظ و استاد کدکنی و شجریان به‌جایی رسیده‌اند که هیچ سخنی بر ارج‌وقرب آن‌ها خللی وارد نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اولویت ورزش خوزستان توسعه ورزش های ساحلی است و تمام هیات های ورزشی باید در این بخش فعالیت جدی داشته باشند تا بتوانیم در سطح کشور و بین المللی درخشان ظاهر شویم.

خبرگزاری ایسنا

یک پرورش‌دهنده اسب با اشاره به مشکلات موجود در زمینه هویت‌گذاری اسب‌ها، گفت: در سال‌های اخیر با توجه به اختلافات ایجاد شده بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت جهاد کشاورزی و علی‌رغم اعلام این‌که وزارت جهاد کشاورزی از این به بعد متولی هویت‌گذاری اسب است، هر دو ارگان اقدام به امر هویت‌گذاری کرده‌اند که این باعث سردرگمی پرورش‌دهندگان اسب شده است.

خبرگزاری مهر

دیوان عدالت اداری رای به میکروچیپ گذاری اسب های ورزشی و مسابقه ای از سوی فدراسیون سوارکاری داد.

خبرگزاری مهر

تبریز - ورزش سوارکاری و صنعت پرورش اسب در آذربایجان شرقی دارای پتانسیل‌های نهفته ای بوده و در صورت توجه بیشتر مسئولین امر می‌تواند سبب افزایش نشاط اجتماعی شده و تبدیل به صنعتی پولساز شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - هفته پنجم مسابقات اسب‌دوانی شهرستان آق قلا در استان گلستان با حضور 56 راس اسب نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور عصر امروز جمعه زیر باران و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات سوارکاری استان زنجان گفت: ورزش سوارکاری زنجان که طرفداران زیادی نیز دارد به خاطر شیوع ویروس کرونا و استقبال پایین ورزشکاران؛ نیمه فعال شده است.

خبرگزاری مهر

برگزاری سومین دوره مسابقات چوگان قهرمانی کشور بانوان در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی به تعویق افتاد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - ساخت نخستین بیمارستان تخصصی دامپزشکی استان یزد روز دوشنبه طی مراسمی به مناسبت روز دامپزشکی در دانشگاه اردکان آغاز شد.