دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند گفت: گرچه نوسانات اقتصادی کاهش رونق سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دماوند را به همراه داشته اما با تدابیر و سیاست‌های مجموعه مدیریتی شهرستان در راستای توسعه گردشگری، همچنان سرمایه گذاری در این بخش رو به پیشرفت است.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس گفت که براساس اجرای طرح مطالعاتی و حضور میدانی کارشناسان این اداره، از مجموع 163 روستای دارای کد شناسایی این شهرستان مرزی تاکنون 31 روستا با قابلیت مناسب برای ایجاد اقامت‌های بوم گردی شناسایی شدند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بزرگترین طرح گردشگری و تولید آبزیان در منطقه نمونه گردشگری اندبیل خلخال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - پایان مسابقات فوتبال حاشیه شهر مشهد، برگزاری مسابقات دوچرخهسواری کوهستان و دیدار دوستانه تیمهای بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد و ملی جوانان از مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته پیش بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «محمدحسین مکاری‌نژاد» موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات کشوری پرش با اسب شد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان ایرنا هفته هفتم رقابت‌های کورس اسب‌دوانی پائیزه آق قلا عصر امروز جمعه با رقابت 60 راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در 6 دور هزار و 1550 متری در مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - یک باشگاه سوارکاری و یک مدرسه کشتی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش روز پنجشنبه در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به منظور افتتاح 10 طرح مختلف ورزشی در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره روز چهارشنبه وارد زنجان شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی گلستان با ابراز ناراحتی از آنچه که آنرا ضعیت عمل کردن استان در ورزش همگانی عنوان کرد، گفت: در رده بندی استان‌های ایران گلستان رتبه سی‌ام را دارد.

خبرگزاری مهر

بعد از دستور فدراسیون پزشکی ورزشی به فدراسیون فوتبال، رقابت‌های لیگ برتر به تعویق افتاد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - مراسم متمرکز نواخته شدن زنگ هفته تربیت بدنی (26 مهر تا 2 آبان) و آغاز طرح ملی کنترل وزن، قد و چاقی دانش آموزان (کوچ) در تمامی مدارس سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم گنبدکاووس باحضور روسای ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان این شهرستان مرزی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون سوارکاری گفت: قصد درآمدزایی از مجموعه سوارکاری نوروزآباد را نداریم. امیدوارم این مجموعه هر چه زودتر در اختیار فدراسیون قرار گیرد تا به کمپ تیم‌های ملی تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این اداره کل به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، اجرای 151 برنامه فرهنگی ورزشی را در دستور کار دارد.

خبرگزاری مهر

طی روزهای گذشته به خاطر موج سوم کرونا آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این ویروس سیر صعودی داشته است اما این موضوع تابه امروز منجر به لغو مجوز صادر شده برای اردو و تمرین ورزشکاران نشده است.

خبرگزاری مهر

اولین استارتاپ مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری برگزار شد در این رویداد از بین ایده های نوآورانه در صنعت اسب 5 ایده برتر انتخاب و توسط داوران مورد ارزیابی نهایی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ورزش به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تأمین شادابی و سلامت، جسم و روح در زندگی افراد، نقشی اساسی و بنیادی ایفا می‌کند. در ایران نیز به منظور ترغیب همگان به انجام فعالیت‌های ورزشی، هفته‌ای به نام تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است تا با سرمایه‌گذاری‌های مناسب در این حوزه بتوان پویایی و نشاط اجتماعی را ارتقا بخشید.