چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه ماهنشان سه هزارو 500 بسته کمک‌معیشتی به نیازمندان اهدا کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سپاه ماهنشان سه هزارو 500 بسته کمک‌معیشتی به نیازمندان اهدا کرد

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا و در ادامه با اجرای رزمایش سراسری "کمک مومنانه" تاکنون سه هزارو 500 بسته کمک‌معیشتی و بهداشتی توسط سپاه ناحیه ماهنشان به اقشار آسیب‌دیده اهدا شده است.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رزمایش سراسری "کمک مومنانه" برای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند در شهرستان ماهنشان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان و اتخاذ تدابیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ناحیه ماهنشان اقدامات مربوط به ساماندهی هدایای اقشار مختلف برای کمک به آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا را در دستور کار خود قرار داد.

ملکی افزود: باتوجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان تلاش می‌کنیم تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج را سازماندهی کنیم تا بسته‌های معیشتی و بهداشتی پس از تهیه و آماده‌سازی به ترتیب اولویت و بنا به مقتضیات در ماه مبارک رمضان توزیع شود.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود کشور، تمام هموطنان نیاز به همدلی، اتحاد و ایثار دارند و به‌ویژه رسیدگی به کسانی که در شرایط شیوع بیماری کرونا از لحاظ اقتصادی آسیب دیده‌اند، نیازمند توجه بیشتر مومنان هستند.

ملکی، قرارگاه‌های محله‌محور را محوریت اصلی این برنامه خواند و خاطرنشان کرد: با شناختی که از روحیه دینداری و انقلابی مردم فهیم شهرستان ماهنشان داریم به فضل الهی در سایه کمک‌ها و همدلی مردم خیر و مومن این شهرستان، تابلوی زیبا و بااخلاصی از حماسه کمک مومنانه در کارنامه اخروی خویش ترسیم خواهند کرد.

شهرستان ماهنشان در 113 کیلومتری غرب استان زنجان قرار گرفته که از 2 بخش مرکزی و انگوران تشکیل شده و طبق سرشماری سال 1395 حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*