دوشنبه 16 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: رزمندگان و مدافعان حرم به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی روبه‌روی داعش تا دندان مسلح ایستاد و پایان داعش نیز توسط مدافعان حرم ایران رقم خورد که باعث ایجاد آرامش در منطقه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رزمندگان و مدافعان حرم به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی روبه‌روی داعش تا دندان مسلح ایستاد و پایان داعش نیز توسط مدافعان حرم ایران رقم خورد که باعث ایجاد آرامش در منطقه شده است. مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به قدرت حاج قاسم در منطقه بیان کرد: کشورهای منطقه و رزمندگان در مقابل حاج قاسم مطیع و فرمانبردار بودند ولی این شهید در مقابل رهبر انقلاب، خاشع و متواضع بود که نشان از...

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به قدرت حاج قاسم در منطقه بیان کرد: کشورهای منطقه و رزمندگان در مقابل حاج قاسم مطیع و فرمانبردار بودند ولی این شهید در مقابل رهبر انقلاب، خاشع و متواضع بود که نشان از بزرگی درونی حاج قاسم بود که خود را مطیع ولایت و سرباز وطن و انقلاب می‌دانست.

خبرگزاری مهر

به‌محض اینکه آن‌رزمنده به حاج‌احمد نزدیک شد، حاج‌احمد یکی خواباند در گوش او. سیلی بسیار محکمی زد که این‌بنده خدا پرت شد به عقب. طرف عصبانی شد و گفت: چرا می‌زنی؟ این به امام فحش داد.

وب‌گاه الف

تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: تورم در ایران دو بال دارد که از سوی اقتصاددانان و وابستگان به بانک‌ها به یک بال توجه نمی‌شود؛ یک بال کسری بودجه دولت است که نمی‌شود بیش از این به آن فشار آورد و بال دیگر ناتزازی شبکه بانکی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتخابات قرار است کشور ما را به کدام سمت رهنمون شود؟ ادامه پیشرفت‌های درخشانی که در دوران شهید رئیسی عزیز ریل‌گذاری شده‌، یا بازگشت به قهقرای گذشته؟

خبرگزاری میزان

مراسم چهلم شهدای خدمت عصر روز سه‌شنبه (12 تیرماه 1403) با سخنرانی سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: امیرعبداللهیان توانسته بود مشروعیت وعده صادق را به جهان تفهیم کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ما مردمی با غیرت، صاحب یک قلب، آرزو و خواستار عزت هستیم، خطاب به ملت ایران اظهار کرد: اگر عزت می خواهید، دشمن را جمعه خانه نشین کنید و صداهایش را خاموش کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو ارشد دفتر سیاسی سپاه پاسداران از مسعود پزشکیان حمایت کرد.

وب‌گاه الف

یکشنبه 12 تیر 1367 مصادف با سوم جولای 1988، جهان شاهد جنایتی باور نکردنی از سوی آمریکا بود که تا کنون آمریکایی‌ها را شرمسار افکار عمومی کرده است. هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرانی که66کودک از جمله سرنشینان آن توسط ناو جنگی وینسنس به وسیله موشک‌های پیشرفته استاندارد «SM2» بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران به پایگاه فوق سری در جریان عملیات وعده صادق حمله کرد سپاه پاسداران به پایگاه فوق سری در جریان عملیات وعده صادق حمله کرد فرمانده نیروی هوافضای سپاه جزئیات جدید از عملیات وعده صادق ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی هوافضای سپاه جزئیات جدید از عملیات وعده صادق ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از فرمانده نیروی هوافضای سپاه را ببینیدو