پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه پانزدهم مردادماه با محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و گفتگو کردند. اسلامی در این جلسه ضمن خوشامد گویی و تاکید بر اهمیت برگزاری این نشست‌ها جهت هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر بین سازمان انرژی اتمی ایران و مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک این بازدید‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از تصویب اصلاحیه جدید قانون انتخابات و اجرای آن برای انتخابات پیش روی مجلس، جبهه اصلاحات با انتشار یک بیانیه از احتمال تقلب و تخلف خبر داد، ای بیانیه بی‌شباهت به شبنامه‌های فتنه 88 نیست!

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر از مرز 60 میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است و بدین ترتیب می‌توان گفت که معادل 90 میلیون بشکه نفت صرفه‌جویی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

«چه غلطهای عجیب و غریبی... خلیج‌فارس خانه ماست، شما به خلیج خوک‌های خود بپردازید.» این بخشی از سخنرانی رهبر انقلاب خطاب به آمریکایی‌ها در سال 96 بود که تحرکاتی را در خلیج‌فارس انجام داده بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان انرژی اتمی به تلاش‌های خود در زمینه اجرا و پیشرفت قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها ادامه می‌دهد و گزارش‌هایی دریافتی کمیسیون نشان می‌دهد که این سازمان، قانون اقدام راهبردی را به خوبی اجرا کرده و هیچ‌گونه تخطی از این قانون رخ نداده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر از مرز 60 میلیارد کیلووات ساعت عبور کرد و می‌توان گفت که معادل 90 میلیون بشکه نفت صرفه‌جویی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«گوران الکسیچ»، قائم‌مقام وزیر امور خارجه صربستان علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: رویکرد ایران گسترش همکاری با کشورهای بالکان با هدف تقویت ثبات و امنیت است.

خبرگزاری مهر

پاکستان سالهاست حافظ منافع ایران در آمریکا بوده لذا اگر می‌خواهیم با شبه قاره هند روابط خوبی داشته باشیم دروازه ورود آن پاکستان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مراسمی با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در برونئی دارالسلام از 9 جلد کتاب در راستای همکاری‌های علمی و دانشگاهی میان طرفین، رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین امیرعبداللهیان گفت: کشورمان در خصوص دیدار با همتای سریلانکایی نوشت: همکاری ایران و سریلانکا در سازمان‌های بین‌المللی نیرومند خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی در سالگرد بمباران هسته‌ای هیروشیما ادعا‌ها و اتهامات آمریکا علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار عمدی یک دروغ بزرگ دانست

خبرگزاری مهر

رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس در جزیره بوموسی برگزار شد.