پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دنیای اقتصاد در گزارش صفحه اول خود ترجمه تحلیل دیوید هرست به بررسی انتخاب هاکان فیدان به وزات امورخارجه ترکیه پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با صربستان قائل نیست و روابط دو کشور مطلوب و روبه‌جلو است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه گفت: نگاه به آسیا یکی از اولویت‌های اصلی سیاست خارجی دولت سیزدهم است و آماده صدور خدمات فنی و مهندسی و تجهیزات پزشکی هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه، نگاه به آسیا را یکی از اولویت‌های اصلی سیاست خارجی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: ریاست آتی سریلانکا بر اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای حاشیه اقیانوس هند موسوم به «آیورا» فرصتی مهم برای تقویت همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای آسیا و اعضای سازمان آیورا خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد دهقان گفت: معاونت حقوقی رئیس جمهور ماموریت ارتقای زیرساخت حقوقی کسب و کار‌ها را در دستور کار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با علی صبری وزیرخارجه سریلانکا، اظهار داشت: بسیار خرسندم که میزبان همتای خود از کشور دوست و همسایه سریلانکا هستم. وی ادامه داد: سفر وزیرخارجه سریلانکا به ایران یک نقطه همکاری میان دو کشور محسوب می‌شود. وزیر امور خارجه گفت: در این جلسه طیف وسیعی از موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث قراردادیم. امیرعبداللهیان...

وب‌گاه خبر آنلاین

آغاز زودهنگام ثبت نام نامزدهای انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی و ابلاغ دستورالعملی برای محدودسازی نمایندگان فعلی مجلس، نشانه های قوی از برنامه ریزی هدفمند دولتی ها برای حذف منتقدان دولت در مجلس آینده و زمینه سازی برای پیروزی رئیسی در انتخابات 1404 ریاست جمهوری است. خبرآنلاین در گزارشی سه راهبرد مهم دولت را تشریح کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه جان باختن تعدادی از شهروندان گرجستان را در پی رانش زمین در این کشور تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در عمان در ارتباط با اقدامات کلاهبرداران به شهروندان ایرانی متقاضی برای سفر به مسقط هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمیدرضا جلایی‌پور جامعه‌شناسا ایرانی در گفت‌وگوی امروز خود با اعتماد تاکید کردبلوک قدرت به دنبال یک رقابت کنترل‌شده میان جریان پایداری و قالیباف است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «علی صبری» وزیر خارجه سریلانکا در نخستین سفرش به تهران در دولت سیزدهم ظهر امروز (شنبه) 14 مرداد ماه در محل وزارت امور خارجه مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. وزرای خارجه پس از آن بر سر یک میز به گفت‌وگو نشستند و در نشست خبری مشترک به تشریح رایزنی‌های انجام شده پرداختند. وبگاه سریلانکایی «کولومبو...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه با اشاره به سفر وزیر امور خارجه سریلانکا به ایران گفت: در دیدار امروز با همکارم آقای علی صبری، طیف وسیعی از مسائل منطقه‌ای، دوجانبه و بین‌الملل را مورد رایزنی قرار دادیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه بیمه همگانی در دولت سیزدهم گفت: تحت پوشش قراردادن جمعیت 9 میلیون‌نفری فاقد بیمه، یکی از اقدام های مهم دولت سیزدهم به شمار می رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه سریلانکا که به تهران سفر کرده است، ظهر امروز (شنبه) با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود دیدار و تبادل نظر کرد.