سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

در ادامه فراخوان‌های تکراری و بی‌اثر دشمن برای تعطیلی بازار، پیگیری‌ها حاکی از آن است که همه بازاریان بی‌اعتنا به چنین فراخوان‌ها، از صبح امروز به کسب و کار روزانه و عادی خود پردخته اند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افزایش 80 درصدی سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی در قرارداد جدید خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه عصر ایران

سازمان ملل متحد، امریکا و اتحادیه اروپا، شهرک های اسرائیل در خاک فلسطینی ها یعنی کرانه باختری و قدس شرقی را غیرقانونی می دانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسوی از افزایش 120 درصدی سهم سازمان تأمین‌اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری‌بگیران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک منبع نظامی عراقی اعلام کرد که دو تیپ نظامی این کشور در نوار مرزی عراق با ایران و ترکیه مستقر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در نوبت رسیدگی قرار گرفته و قرار بود که 6 آذر وارد صحن شود ولی متاسفانه در مجلس مطرح نمی‌شد و همین مساله باعث تشویش اذهان عمومی شده و صبر میلیون‌ها کارگر و نیروی کار مشمول طرح را به تنگ آورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال اصلاح طلب گفت: شورای نگهبان در مقاطع زیادی به عنوان یک طرف سیاست وارد ماجرا شده است در حالی که جایگاه این شورا به گونه‌ای است که باید بی‌طرفی محض و رویکرد حقوقی را معیار تصمیمات و مصوبات خود قرار دهد تا قاطبه حقوقدانان از تصمیمات آن دفاع کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه های کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی، شماری از هنرمندان با حضور در کارگاه خلق آثار هنرهای تجسمی در بجنورد، به طراحی چهره شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران می‌گوید: اجرای برنامه‌های تعمیرات اساسی و اضطراری در دو پالایشگاه امام خمینی شازند و اصفهان، موجب توقف تولید بنزین سوپر شد که با اجرای تمهیداتی می‌توان روند را مانند سابق کرد.

وب‌گاه گسترش

سرپرست بانک توسعه تعاون از رشد چشمگیر در اعتبارات تکلیفی حمایت از تولید و اشتغال خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع نظامی عراقی اعلام کرد که نیروهای مرزبانی در نوار مرزی عراق با ایران و ترکیه مستقر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

این شاخص در یک اقتصاد سالم رقمی معادل 6 تا 7 را باید شامل شود در حالی که طی چند دهه اخیر در ایران این رقم به خاطر تورم لجام گسیخته همیشه بالای 20 بوده است و در رکورد تاریخی خود در تابستان سال جاری به رقم 52.9 رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت اعلام کرد: سود 500 هزار تومانی سهام عدالت تا پایان آذر برای هر نفر واریز می‌شود.