سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ملا یعقوب مجاهد، سرپرست وزارت دفاع طالبان با رئیس امارات در ابوظبی دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و نایب رئیس مجلس ملی ویتنام، ظرفیت‌ها و اشتراکات بی‌نظیر دو کشور را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت شناسایی و فعال‌کردن آن در راستای ارتقای سطح روابط و همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با توجه به تأمین منافع دو ملت مورد تأکید قرار دادند.

وب‌گاه عصر ایران

اسحاق هرتزوگ رئیس اسرائیل پس از دیدار و گفت‌وگو با محمد بن زاید رئیس امارات در ابوظبی در توییتی نوشت: از دیدار با دوستم محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات خوشحالم.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ویژگی ها و مشخصات وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس، ابراز امیدواری کرد حضور بذرپاش در وزارت راه و شهرسازی، نویدبخش آینده روشنی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امین معلوف روزنامه‌نگار و نویسنده عرب لبنانی‌تبار مسیحی ساکن فرانسه در کتاب غرق شدن تمدن‌ها چند پارگی‌هایی را نشان می‌دهد که از نام و تبار و محل زندگی او هم آشکار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین رویداد استارتاپی و کارآفرینی توان امداد با حضور 300 دانشجوی تحت حمایت در محل کانون فرهنگی مفتح برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: طرح کالابرگ به صورت آزمایشی در سه استان در حال اجرا است و اجرای آن در کل کشور بستگی به رفع ایرادات آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه مسوول و دانشجو باید حرف حق را بیان کند، گفت: کسی نباید در دفاع از حق، دچار لکنت زبان شود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم نبوغ دور رفت سوپر لیگ بسکتبال را با برد برابر صنایع هرمزگان خاتمه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید بین مطالبات نسل امروز و نسل گذشته تفاوت قائل شد، گفت: با حفظ اصول اساسی کشور، باید با زبان و مقتضیات امروز با دانشجو و قشر جوان جامعه صحبت کنیم و دیدگاه‌ها و خواسته های آنها را درک کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور؛ در جریان سفر به کردستان پای صحبت‌های جمعی از علمای اهل سنت و شیعه و ائمه جمعه و جماعت استان نشست و حرف‌های مهمی را نیز با آنها درمیان گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس‌جمهور در دیدار با نایب رئیس مجلس ملی ویتنام و هیات همراه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل و آزاد است که مردم در امور کشور مشارکت دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: دیکتاتور یعنی رضاخان و محمدرضا شاه که در سال 53 گفت هر ایرانی باید عضو حزب رستاخیز شود؛ اگر نشود باید از ایران خارج شود یا باید در زندان بماند و این تفسیر واقعی دیکتاتوری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: از مهمترین وجوه مشترک ایران و ویتنام، روحیه مقاومت و دفاع در برابر سلطه‌گری قدرت‌های بزرگ است.