سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: نتانیاهو ارتش اسرائیل را به حردالیم فروخت.

خبرگزاری دانا

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه شناخت میرزا شناخت تاریخ ایران و شناسایی دشمنان این مرز و بوم است، گفت: نهضت جنگل یک نهضت ریشه دار است و توانست با شکل گیری انقلاب اسلامی در جهان تکثیر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 100 نوشت: شاخص فلاکت یکی از شاخص های اقتصاد کلان است که اولین بار محسن رضایی آنرا رسانه ای کرد و امروز در دولتی که معاون اقتصادی است، رکود این شاخص شکسته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از جهاد دانشگاهی، حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی در حکمی علیرضا کلانتر مهرجردی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن معاونت وبا استفاده بهینه از امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین شده موفق و موید باشید. انتظار...

وب‌گاه عصر ایران

بارش در ایستگاه‌های ژئوفیزیک 13 میلیمتر، فرودگاه مهرآباد 10.2 میلیمتر، چیتگر 6.8 میلیمتر، لواسان 5.9 میلیمتر، شهریار 5.8 میلیمتر و آبعلی 5.7 میلیمتر بوده است.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مجموعه‌ای 110 هکتاری در شمال شهر تهران است که توسط شاهان در دوره قاجار و دوره پهلوی، بنیان‌گذاری شد و گسترش یافت. زیبایی این کاخ با فرارسیدن فصل پاییز دو چندان شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو علیرضا صلواتی با یادآوری این‌که دهه 80 در مقطعی تصمیم گرفته شد با بودجه‌های دولتی قطار سریع السیر قم - تهران - اصفهان اجرا شود، اظهار کرد: مقرر شد در دولت یازدهم با استفاده از فاینانس خارجی و منابع اعتباری ایران در چین که به واسطه تحریم‌ها امکان جابه‌جایی آن‌ها نبود، یک سری از طرح‌های عمرانی ویژه از جمله آن فولاد، پتروشیمی و قطار سریع‌السیر اجرا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر قطر با رئیس امارات درباره روابط دوجانبه و اقدام مشترک میان شورای همکاری خلیج فارس گفتگو کردند.

وب‌گاه عصر ایران

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی امروز وارد ابوظبی شد و در فرودگاه مورد استقبال «عبدالله بن زاید» وزیرخارجه امارات متحده عربی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در جلسه شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح اظهار داشت: ستادکل نیرو‌های مسلح در 3 هفته اخیر هیئت‌های تخصصی به استان بوشهر اعزام کرد و از نزدیک از همه سرپنجه‌ها و سنگرها، خطوط دفاعی و امنیتی بازدید کردند و مورد ارزیابی میدانی قرار دادند. آمادگی بالای...

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان به جای اینکه درباره عملکرد 24 ساله خود توضیح بدهند، این روزها طلبکارانه رفتار کرده و جوری اظهارنظر می‌کنند که گویی پیش از این، هیچ جایگاه حقوقی در ساختار قدرت نداشته اند.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه برنامه‌های کاروان هنری «روایت حبیب» در خراسان شمالی، شماری از هنرمندان با حضور در کارگاه خلق آثار هنرهای تجسمی در بجنورد، به طراحی چهره شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روز‌های گذشته و در شهر‌هایی غیر از تهران متفاوت بوده است؛ به‌ویژه در شهر‌های مذهبی. تعدادی از زنان ساکن قم در یک‌ماه گذشته گفته‌اند، فعالیت‌های ماشین‌های گشت ارشاد در خیابان‌های این شهر بیشتر هم شده است.