سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از برگزاری مراسم روز دانشجو روز چهارشنبه 16 آذر با حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت:: نرخ مالیات همان 20 درصد خواهد بود، بلکه شناسایی فرارهای مالیاتی را افزایش خواهیم داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با فرارسیدن گرامیداشت روز دانشجو، برخی از دانشگاه‌های تهران برنامه‌هایی برای دعوت از مسئولان بخش‌های مختلف کشور و پرسش از آنان برگزار می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنها مالک برج میلاد، شهرداری تهران است؟ تا دیروزبه نظر می رسید مالک تمامی بخش های برج میلاد شهرداری تهران باشد، اما لطف الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری در جریان سخنانش در صحن شورای شهر تهران اعلام کرد که بخشی از برج میلاد به بنیاد مستضعفان اختصاص دارد و شهرداری در حال مذاکره برای تعیین تکلیف این بخش هاست.

وب‌گاه عصر ایران

«محسن رضایی» عصر دوشنبه در حاشیه نشست با رییس سازمان امور مالیاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منظور از افزایش درآمدهای مالیاتی افزایش نرخ مالیات نیست.

وب‌گاه الف

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: نرخ مالیات در بودجه سال آینده افزایش نمی‌یابد، بلکه با افزایش مودیان مالیاتی جدید سعی می‌کنیم درآمد مالیاتی را افزایش دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: نرخ مالیات در بودجه سال آینده افزایش نمی‌یابد، بلکه با افزایش مودیان مالیاتی جدید سعی می‌کنیم درآمد مالیاتی را افزایش دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس گفت: باید تجدیدنظری در نحوه اجرای ارشاد شود و دستگاه اجراکننده ارشاد، از ناجا به یک نهاد فرهنگی که احکام، اسلام، منش و روش دین را به خوبی بشناسند و متخصص این کار باشد، تغییر پیدا کند.

خبرگزاری دانا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: نرخ مالیات در بودجه سال آینده افزایش نمی‌یابد، بلکه با افزایش مودیان مالیاتی جدید سعی می‌کنیم درآمد مالیاتی را افزایش دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین در بحبوحه جنگ روسیه با اوکراین، قانون بودجه جدید این کشور را امضا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «محسن رضایی» عصر دوشنبه در نشست سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: با ارائه این سند تحولاتی که در نظام مالیاتی شروع شده، نظم پیدا کرده و ادامه خواهد یافت. وی افزود: در صورتی که این سند آماده شود بخشی از آن به لایحه تبدیل شده و بخش دیگر در شورای سران سه قوه مطرح می‌شود که این سند نقشه راه مالیاتی خواهد بود و با قدرت ادامه خواهد یافت. معاون اقتصادی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: سود 500 هزار تومانی سهام عدالت تا پایان آذر برای هر نفر واریز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بن زاید بعد از گذشت دو سال از پایان تحریم چهار کشور امارات، عربستان، مصر و بحرین علیه قطر امروز وارد دوحه شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: طرح کالابرگ به صورت آزمایشی در سه استان در حال اجرا است و اجرای آن در کل کشور بستگی به رفع ایرادات آن دارد.