دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

گرچه طراحان بهشت زهرا در نخستین سال تاسیس اعلام کرده بودند که این آرامستان برای مدت 30 سال برای درگذشتگان پایتخت کفایت می‌کند، اما با وقوع جنگ تحمیلی و ورود خیل عظیم شهدای وطن، ظرفیت بهشت زهرا، دو سال زودتر از موعد پیش‌بینی شده یعنی در سال 1378 پر شد. با این حال در همان سال، مساحت 110 هکتاری در قسمت شمال شرقی این آرامستان به مجموعه بهشت زهرا اضافه و مهرماه 1388 هم 160 هکتار دیگر در...

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران معتقد است مدیران فرهنگی باید سنگر تئاتر را فعال نگاه داشته و از ظرفیت هنرمندان انقلابی جهت فعال کردن سالن‌ها استفاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پزشکیان در مورد بحث حکمرانی نو که توسط محمدباقر قالیباف مطرح شده است، گفت: حکمرانی نو تئوری درستی است اما با آدم توانمند درست می شود اگر آن آدم توانمند را نداشته باشید با چه کسی می خواهید نو کنید؟

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ساخت 200 هزار خوابگاه متاهلی برای دانشجویان با کمک دستگاه‌های مرتبط مورد موافقت قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

فرهنگ غنی ایران اسلامی از دیرباز همواره در قرون و اعصار مختلف مزین به نشان ایثار، فداکاری، رشادت و جانفشانی در مسیر پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌ها بوده است و در این عرصه قهرمانان ما در زمره گنجینه‌های برتر بشری هستند.

خبرگزاری دانا

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نهضت خودکفایی در نیروی دریایی ارتش گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که آن‌قدر در این راه پیشرفت حاصل شد که امروزه زیردریایی ناوشکن ناوچه موشک انداز، هواناو دیزل دریایی، پهپاد و انواع تجهیزات مورد نیازمان را خودمان طراحی کرده و می‌سازیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقام معظم رهبری می‌فرماید: حماسه‌ای که زینب (س) به‌وجود آورد، احیاکننده و نگه‌دارنده عاشورا شد. عظمت کار زینب (س) را نمی‌شود در مقایسه با بقیه حوادث بزرگ تاریخ سنجید؛ باید آن را با عاشورا سنجید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امنیت را در تمامی آب‌های سرزمینی و فراسرزمینی برقرار کرده‌ایم و در اقصی نقاط جهان هم در حال دفاع از منافع ملی هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد باقر قالیباف در پاسخ به اخطار نماینده تهران در مورد افزایش حقوق سربازان گفت: کمیسیون برنامه و بودجه باید این موضوع را پیگیری کند و نتیجه را اعلام کند.

خبرگزاری دانا

حمزه برین گفت: امروز ما متوجه شدیم که دشمن پای فضای مجازی را به میان کشیده لذا نیازمند نقش‌آفرینی در فضای مجازی هستیم؛ امروز ما هزاران رزمنده بسیجی را می خواهیم که در حوزه فضای مجازی نقش‌آفرین کنند.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه دیپلماسی دریایی و همکاری با نیروهای دریایی کشورهای همسایه و دوست را همواره مدنظر قرار داده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌ایم.

خبرگزاری دانا

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز نیاز به حضور هنرمندان متعهد در میدان و تولید و ارائه اثر هنری تراز انقلاب اسلامی است. مدیران فرهنگی ما باید سنگر تئاتر را فعال نگاه داشته و از ظرفیت هنرمندان انقلابی جهت فعال کردن سالن‌ها استفاده کنند. تعطیلی هر سالن تئاتر تحویل دادن یک سنگر به دشمنان است.