دوشنبه 16 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل بهشت زهرا برای نخستین‌بار از مشخصات و ویژگی‌های آرامستان جدید تهران پرده برداشت.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور با تاکید بر حفظ شدن شان صبورانه و مبتکرانه پرستاری، گفت: یکی از اقدامات، بیمه سلامت برای آحاد مردم بود که 6 میلیون نفر رایگان بیمه شدند و تلاش دولت این است که در ماههای آینده بیمه سلامت و تامین اجتماعی پایدار شود تا هیچ بیماری نگرانی بیمه نداشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

ما معترضانی داریم که حرف دارند و حرف‌شان باید شنیده شود. گفت‌وگوی ملی حرکتی است که باید الزامات آن را فراهم کنیم. الزامات گفت‌وگوی ملی این است که ما اشتراکات‌مان را روی میز بریزیم. پایبندی‌مان را به اشتراکات‌مان اعلام کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایمیل‌هایی از یک افشاگر در سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) نشان می‌دهد که مقام‌های روسیه در مورد استفاده احتمالی ولادیمیر پوتین از تسلیحات هسته‌ای در جنگ با اوکراین صحبت کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الله عبدالملکی اظهار کرد: وجود بنادر انزلی و کاسپین در منطقه آزاد انزلی از ظرفیت‌های این منطقه در حوزه‌های صادراتی و ترانزیت کالا محسوب می‌شوند که با اجرای طرح‌های توسعه دو بندر این ظرفیت حدود 30 میلیون تن افزایش می‌یابد. وی افزود: مسئولیت برون‌گرایی اقتصاد کشور در چارچوب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بر عهده مناطق آزاد است. دبیر شورای عالی...

خبرگزاری دانا

نماز جمعه این هفته تهران یازدهم آذرماه در مصلای امام خمینی (ره) به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی اقامه می شود.

وب‌گاه عصر ایران

توانمندسازی اقتصاد، ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی و ارتقای عدالت اجتماعی از دیگر اهداف استراتژیک این بانک در این مسیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یکی از نقطه‌های اساسی تفاوت دولت اسلامی با دولت سکولار این است که حداقل به اندازه نیازهای مادی، به نیازهای معنوی و دینی اهتمام داشته باشد و از مفاسد اخلاقی و فرهنگی جلوگیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حالی قرار بود خط‌آهن رشت - کاسپین شهریور امسال افتتاح شود که دبیر شورای عالی مناطق آزاد در این‌باره گفت: خط ریلی رشت - کاسپین به‌زودی تکمیل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین طائب روز سه‌شنبه در همایش جهاد تبیین حقایق بسیج طلاب گلستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بلوک غرب و شرق و سلطه‌گر و سلطه‌پذیری را کنار گذاشت و مدل جدید حکمرانی را به دنیا معرفی کرد. وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که دنیا در دوقطبی بلوک شرق و غرب قرار داشت، اما امام (ره) مدل حکمرانی دیگری را به دنیا...

خبرگزاری دانا

اعتراضات چند هفته اخیر غالبا به عنوان کنشی از سمت نسل جدید مطرح می‌شود، عده‌ای وجود ضعف‌ها و کمبودها در حوزه نوجوان را موجب به وجود آمدن چنین کنشی از سوی نوجوانان می‌دانند، کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی، تربیتی و... نیز در این اتفاق بی‌اثر نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 60 گروه تئاتر صحنه‌ای در بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر استانی متقاضی بوده‌اند که بیش از نیمی از آنها با موضوع ایثار و شهادت و فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است