یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد خرم، وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات گفت: اگر فرودگاه امام تکمیل شده بود، ایران به هاب منطقه تبدیل می‌شد، اما تحت تاثیر مخالفت‌های سیاسی و... در موعد مقرر تکمیل نشد و این فرصت نصیب امارات متحده عربی شد.

خبرگزاری تسنیم

کلر ژوبرت، نویسنده نام‌آشنای فرانسوی، در کتاب اخیر خود که با عنوان «قهرمان به شکل خودم» منتشر شده، از شهید سردار قاسم سلیمانی نوشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص شایعه کمبود بودجه برای نگهداری "پیروز" گفت: این موضوع شایعه است و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستایشی گفت: تروریست‌های رسانه ای، تروریست‌های کف خیابان را مسلح می‌کنند و برای ترور زنان و کودکان بی‌گناه و مدافعان بی دفاع سلاح دست آنها می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت نام 58 هزار نفر در مرحله دوم طرح ملی آموزش هنر برای همه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان انرژی اتمی تولید اورانیوم 60 درصدی در سایت فردو از روز دوشنبه را تایید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: پاکستان با استفاده از امتیاز میزبانی خودش را فینالیست لیگ ملت‌های منطقه آسیای مرکزی می‌داند و امیدواریم تیم ایران دیگر فینالیست این رقابت‌ها باشد.

خبرگزاری مهر

شرایط ضمانت وام‌های دانشجویی، ضامنین، سند تعهد و مدارک مورد نیاز از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور از «رومن گلاوچنکو» نخست وزیر بلاروس، دقایقی پیش در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش ایران به قطعنامه شورای حکام گفت: گفته بودیم که فشار و قطعنامه سیاسی چیزی را تغییر نمی‌دهد و صدور قطعنامه واکنش جدی دارد و به همین خاطر تولید اورانیوم 60 درصد در فردو از روز گذشته آغاز شده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام از راه‌اندازی مجدد 12 واحد صنعتی و افزایش ظرفیت 10 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در هشت ماهه امسال خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی قوه قضاییه گفت: به رگبار بستن مردم بی دفاع و حافظان امنیت و کشتن جوانان این ملت با چاقو و قمه و سلاح گرم در کف خیابان‌ها نشان از نقشه شومی می‌دهد که با آگاهی ملت ایران دفع خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

در بیست‌و‌چهارمین سالگرد قتل فجیع داریوش فروهر و همسرش پروانه اسکندری به 12 بُرش از زندگی اولی پرداخته شده که با 12 ضربه کارد کشته شد...