یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: دوره پیش از دبستان اجباری نیست، اما ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جوانی جمعیت موضوع راهبردی امروز قشر دانشگاهی است که تراکم جمعیت نیز در این قشر بالا است؛ 2.5 میلیون بدنه دانشگاهی شامل اساتید جوان و دانشجویان در آستانه ازدواج هستند.

خبرگزاری دانا

غلامحسن رمضانی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به 113 کارآفرین مانه و سملقانی در عرصه های اقتصاد مقاومتی بالغ بر3 میلیارد تومان تسهیلات اعطا شد.

خبرگزاری دانا

سید هادی طباطبایی گفت: در حوادث اخیر بسیج دانشجویی بیش از 50 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه های مختلف استان برگزار کرد.

خبرگزاری دانا

عباسعلی ریحانی از اجتماع بزرگ و 5 نفری بسیجیان و رزمایش جهادگران فاطمی2 همزمان با 5 آذر با حضور و سخنرانی سردار رستگارپناه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با گمرگ، ترخیص محموله های دارو در اولویت قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: وحیدی گفت: "کمیته تحقیق" متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط دولتی و غیر دولتی‌ها با محوریت یک حقوقدان، در وزارت کشور تشکیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: تروریست‌های امروز نقره داغ شدن تروریست‌ها در دهه شصت را ببینند. ملت ایران مردمی آگاه و یکپارچه در مقابل خصم ایستاده است. تروریسم از سر ناچاری چهره خود را عیان ساخته است و همین امر موجبات همبستگی ملت ایران را فراهم نموده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه گفت: به رگبار بستن مردم بی دفاع و حافظان امنیت و کشتن جوانان این ملت با چاقو و قمه و سلاح گرم در کف خیابان ها نشان از نقشه شومی می دهد که با آگاهی ملت ایران دفع خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضائیه گفت: ایرانِ فردای مدنظر تروریست‌های رسانه‌ای و مسلح، ایران تخریب شده و سیاه و تلخ و بی‌هویت و پر از آشوب و درگیری و ناامنی است که البته این خیال خام با هوشیاری مردم و مسئولان، محکوم به ابطال است.

خبرگزاری مهر

کتاب «تهران تا تیرانا» با تحقیق و پژوهش محمد جعفر بگلو توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

خبرگزاری دانا

فرا رسیدن هفته بسیج فرصتی مغتنم برای بازخوانی خدمات ارائه شده توسط بسیج به عنوان شجره طیبه ای است که بنیان گذار کبیر انقلاب آن را بنا نهاد.