یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» به مناسبت هفته بزرگداشت زن و با نگاهی به زنان ایثارگر فراخوان داد.

خبرگزاری دانا

مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان اصفهان از آغاز اجرای طرح جهاد روشنایی سال 1401 استان اصفهان با 5 هزار نیروگاه خانگی برای محرومین استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آتش‌سوزی در شهر سرزمین‌های اشغالی و در نزدیکی ویلای خانوادگی بنیامین نتانیاهو در شهر قیصریه، چندین ایستگاه آتش‌نشانی را رهسپار این منطقه کرد.

خبرگزاری مهر

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و انگلیس با ثبت 24 دقیقه وقت های اضافه به یک رکورد در تاریخ مسابقات جام جهانی تبدیل شد.

خبرگزاری مهر

مشهد - رئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع 572 تصادف طی 24 ساعت گذشته در مشهد خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجویی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با صدور بیانیه‌ای از انزوا و وادادگی مسئولان این دانشگاه نسبت به اتفاقات اخیر انتقاد کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را میبوسم و میدانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.» امام خمینی (ره) نزدیک به دو ماه...

وب‌گاه فرارو

حسن مرادی کارشناس مسائل انرژی گفت: «بخش خصوصی فاقد شرایط و زیرساخت‌های لازم برای صادرات نفت است، بنابراین اینکه آن‌ها به صورت نقدی بهای نفت را بپردازند و بعد آن را به مشتریان خارجی بفروشند، با توجه به شرایطی که بخش خصوصی با آن روبرو است، غیر ممکن به نظر می‌رسد و اگر دولت بخواهد با مشخصاتی که آن را به تصویب رساند اجرایی کند، عملاً نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس‌جمهور در نامه‌ای از آیت‌الله جعفر سبحانی، از این مرجع تقلید قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخست وزیر بلاروس دقایقی پیش در صدرهیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: دوره پیش از دبستان اجباری نیست، اما ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جوانی جمعیت موضوع راهبردی امروز قشر دانشگاهی است که تراکم جمعیت نیز در این قشر بالا است؛ 2.5 میلیون بدنه دانشگاهی شامل اساتید جوان و دانشجویان در آستانه ازدواج هستند.

خبرگزاری دانا

غلامحسن رمضانی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به 113 کارآفرین مانه و سملقانی در عرصه های اقتصاد مقاومتی بالغ بر3 میلیارد تومان تسهیلات اعطا شد.