یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

مسئولانی که در رسانه ها دم از محلات حاشیه نشین می‌زنند اما در عمل به گونه‌ای دیگر رفتار کرده و بودجه‌ها را به سمت و سوی دیگری هدایت کرده‌اند. محله آقاجان کرمانشاه یکی از این موارد است که قربانی سوءتدبیرها شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی بسیج را سپر قدرتمند و خدشه‌ناپذیر ایران و ایرانی دانست و تاکید کرد: تفکر بسیجی, ضامن پیش روندگی ایران قوی، مستقل و متحد به سوی قله‌های رفیع پیشرفت است.

خبرگزاری دانا

سعیدی گفت: صید فله‌ای و بی‌رویه ترال‌ها در سواحل خلیج فارس و مکران، صیادان محلی را به فقر و تنگدستی کشانده بود هر چند امروز با دادن میدان به سایر کشورها وضعیت صیادان در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

خبرگزاری دانا

مسابقات والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا از 24 تا 29 نوامبر (سوم تا هشتم آذر) به میزبانی پاکستان برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را برای ممنوع‌الخروج کردن دانشجویان «هنجارشکن» با عنوان «حمایت از جامعه علمی کشور و ارتقای انضباط محیط‌های دانشگاهی» تهیه کردند.

خبرگزاری دانا

نجمه فائز گفت: حضور در مناطق محروم باعث شود تا رنج و مشکلات مردم این مناطق را فراموش نکرده و با حضور خود باعث شکوفایی امید در دل مردم باشیم، و این بزرگترین مزیتی سفرهای جهادی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور از «رومن گلاوچنکو» نخست وزیر بلاروس، دقایقی پیش در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم امسال نیز مانند سال‌های گذشته اقدام به پرداخت وام دانشجویی با عناوین کمک هزینه‌های تحصیلی، مسکن، ضروری، شهریه و... می‌نماید. دانشجویان در تمامی مقاطع می‌توانند در نیمسال اول و دوم نسبت به ثبت‌نام برای وام دانشجویی اقدام کنند. زمان ثبت‌نام وام‌های دانشجویی در نیمسال اول سال تحصیلی 1402، 1401 حداکثر تا روز چهارشنبه...

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری استان تهران از پشتیبانی همه‌جانبه از شهرداری تهران در جهت صیانت از حقوق مردم و بیت‌المال خبر داد و اجرای دقیق و صحیح قانون پیش‌فروش ساختمان از سوی شهرداری را خواستار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود ستایشی درباره سفر نماینده رهبر به سیستان‌و‌بلوچستان گفت: این سفر برای بررسی اوضاع و احوال منطقه مورد بحث بوده است. دیدار چهره به چهره با مردم منطقه، معتمدین، علما و خانواده شهدا و جانباختگان اخیر و استماع دغدغه‌ها و نگرانی‌های آنان صورت گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد خرم، وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات گفت: اگر فرودگاه امام تکمیل شده بود، ایران به هاب منطقه تبدیل می‌شد، اما تحت تاثیر مخالفت‌های سیاسی و... در موعد مقرر تکمیل نشد و این فرصت نصیب امارات متحده عربی شد.