یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز کلاس های دومین مرحله طرح «آموزش هنر برای همه» در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از تدوین آیین نامه تسهیل جذب نخبگان به عنوان هیات علمی خبرداد.

خبرگزاری مهر

نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» به مناسبت هفته بزرگداشت زن و با نگاهی به زنان ایثارگر به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس فراخوان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

58 هزار نفر با ثبت نام در مرحله دوم طرح ملی و رایگان «آموزش هنر برای همه» در این طرح مشارکت کردند.

وب‌گاه عصر ایران

دو کشور سعودی و امریکا به تازگی هم بر سر تولید و قیمت نفت وارد اختلاف شدید شدند. دولت‌های سعودی و روسیه با هماهنگی یکدیگر تصمیم گرفتند تولید نفت در سازمان اوپک پلاس را کاهش دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا در اقدامی حمایت‌آمیز از ناارامی ها در ایران گفت تا اطلاع ثانوی ارتباطات و گفتگوهای مستقیم میان این نهاد اروپایی و جمهوری اسلامی ایران قطع می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

کتابخانه مدرسه برکت مکتب الأمیر (ع) واقع در محله امام زاده یحیی تهران، 28 آبان ماه 1401 با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و معاون فرهنگی و اجتماعی معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هر روز تلویزیون خبر شهادت یکی از روحانیونی که در این قضایا شهید شده را نشان می‌دهد. این برای ما افتخار و حجت است که روحانیت در میدان هست و شهید می‌شود، باید انقلاب را حفظ و از ارزش‌های آن مراقبت کنیم.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «گیسوان کابلی» نمونه‌ای از حرکت‌های فرهنگی در میان جامعه ایران برای نشان دادن پیوندها میان فارسی‌زبانان به‌ویژه با کشور همسایه شرقی یعنی افغانستان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابوالفضل پورعرب درباره علت بستری شدنش در بیمارستان توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیده‌بان هسته ای سازمان ملل اعلام کرد که اوکراین در جریان درگیری های اخیر که بزرگ ترین نیروگاه هسته ای اروپا را به لرزه درآورد، از مرز تهدید عبور کرده است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام جمالی با بیان اینکه تاکنون 150 زوج در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند گفت: مراسم ازدواج این دانشجویان اسفند ماه امسال تعیین شده است.

وب‌گاه عصر ایران

روحانیت باید با مردم ارتباط داشته باشد، حقایق را با مردم بیان کند. امروز وقت کنار رفتن و کنار کشیدن نیست چون هدف اصلی دشمن همین است. آنها برای کنار گذاشتن دین می‌گویند اول روحانیت را حذف و طرد و مأیوس کنیم.