شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

زندگی مقام‌های سابق آمریکایی که در ترور سردار سلیمانی نقش داشتند همچنان تحت تأثیر هراس انتقام قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: ما امروز دو وظیفه مهم داریم اینکه نقاط قوت را نباید فراموش کنیم چون کفر بوده و دشمن به دنبال همین است که به جوان بگوید ببین چقدر بیچاره شده ای.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سردار اشتری با بیان اینکه ما باید همیشه خود را مدیون شهدا بدانیم، اضافه کرد: امروز اگر مدافعان حرم و امنیت نبودند مواردی مانند حادثه شیراز بسیار اتفاق می افتاد، این‌ها قصد داشتند جاهای دیگری هم امنیت را بر هم بزنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قطعنامه مکانیسم دریافت خسارت جنگ اوکراین از روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل با 94 رای موافق، 13 رای مخالف و 74 رای ممتنع به تصویب رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: در گذشته گفتند که با توافق هسته‌ای همه مشکلات حل می‌شود اما در عمل رشد اقتصادی که باید هشت درصد می‌شد، منفی هشت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یورونیوز گزارش داد جمهوری آذربایجان امروز دوشنبه 23 آبان مدعی شده که پنج شهروند خود را به اتهام جاسوسی برای ایران بازداشت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عباس حاجی نجاری» کارشناس ارشد مسائل منطقه و مشاور معاونت فرهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح در ویژه‌برنامه شبکه المیادین گفت، حمله به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق به نفع امنیت و حاکمیت عراق و ایران است. به گفته او، آمریکا همزمان با مذاکرات هسته‌ای در پی طراحی برای ایجاد آشوب در ایران بود، چون همه طرح‌های قبلی‌اش شکست خورده و از طرفی هم نمی‌تواند...

وب‌گاه عصر ایران

نماینده مقام معظم رهبری: هرگاه پشت خیمه دشمن رسیدیم زور دیگر کارآمدی نداشته لذا دشمن به تزویر روی آروده و اینجا باید دقت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: منصور حقیقت‌پور معتقد است، وقتی ماجرای ممنوع الخروجی سلبریتی‌ها ادامه پیدا می‌کند ما در میان دوستان و هواداران و حامیان نظام دچار ریزش می‌شویم و روز به روز از تعداد این افراد کاسته می‌شود. ناصر ایمانی نیر معتقد است، ما در شرایط فعلی نیازمند ایجاد آرامش و عبور از بحران هستیم، اما این رویکردها قطعا فضا را ملتهب‌تر می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار اشتری گفت: اگر مدافعان حرم نبودند حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، در نقاط دیگر کشور نیز تکرار می‌شد، تروریست‌ها علاوه بر حرم شاهچراغ نقشه‌های دیگری نیز داشتند که با هوشیاری عوامل اطلاعاتی ناکام ماندند.

وب‌گاه الف

مشاور معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا همزمان با مذاکرات مشغول طراحی آشوب در ایران بود، تأکید کرد که اگر اقدامات تروریست‌ها در کردستان عراق ادامه یابد، ایران قوی‌تر پاسخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد 38 نفر از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان مورد عفو قرار گرفته و آزاد شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی در نظر دارد در شمال کرانه باختری، دیواری امنیتی به طول 100 کیلومتر احداث کند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن درصدد ارائه تصویری مملو از پوشاندن نقاط قوت و قدرت ملت است لذا همه کسانی که در این عرصه صاحب‌نظر هستند اجازه این اتفاق را ندهند.

وب‌گاه عصر ایران

کاروان تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه (23 آبان 1401) برای حضور در جام جهانی 2022 وارد قطر شدند و در هتل الریان دوحه مستقر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت امروز قدرتمند و مصمم‌تر از هر زمان دیگری است، تأکید کرد که به برکت مقاومت و معادلات آن و نیز خون شهدا، لبنان دستآورد‌هایی را محقق کرده است. شیخ دعموش گفت که نتیجه حاصل شده در پرونده ترسیم مرز‌های دریایی، دستآورد واقعا بزرگی است که اگر معادله دولت، مقاومت و ملت...